Проєкти PepsiCo в Україні отримали відзнаку в ході церемонії нагородження переможців та фіналістів конкурсу «Партнерство заради сталого розвитку — 2020», що відбулася 26 листопада 2020 року.
Масштабна ініціатива PepsiCo з підтримки медичних працівників та місцевих громад в боротьбі з пандемією коронавірусу стала фіналістом у номінації «Подолання COVID-19». PepsiCo в Україні спільно з PepsiCo Foundation виділила понад 30 млн. гривень на боротьбу з коронавірусом. Зокрема, було закуплено та передано більше 16 тисяч захисних костюмів медикам у Миколаєві, Одесі, Києві, Львові, Вишгороді та Вишневому, а також необхідне обладнання для лікарень. Допомогу в організації проєкту надав благодійний фонд «Благомай». Крім цього, за час карантину PepsiCo в Україні передала на благодійність 1 738 тонн поживної та смачної продукції, більшість з якої склали молочні продукти, соки та нектари.
Також фіналістом конкурсу «Партнерство заради сталого розвитку — 2020» у номінації «Планета» став проєкт «Мішечок», який громадська організація School Recycling World провела за підтримки PepsiCo Україна цією весною. Метою проєкту стало заохочення молоді до виготовленні торбинок – альтернативи пластиковому пакуванню. Усього за перемогу у командному заліку змагалися понад вісім тисяч учнів та їх родини з 285 шкіл з усіх куточків України. Загалом школярі пошили понад 17 тисяч мішечків.
Кампанія «Partnership for Sustainability Award» започаткована Мережею Глобального договору ООН в Україні у 2018 році і має на меті просувати Цілі сталого розвитку та сприяти партнерству між бізнесом, бізнес-асоціаціями, урядами, громадянським суспільством й академічними установами.
Про компанію PepsiСo
Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.
Додаткова інформація — на сайті
Про PepsiСo в Україні
PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2021