1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Проєкти PepsiCo Україна — фіналісти кампанії «Партнерство заради сталого розвитку — 2020»

27.11.2020

PepsiCo_Finalist_20201203.jpg

Проєкти PepsiCo в Україні отримали відзнаку в ході церемонії нагородження переможців та фіналістів конкурсу «Партнерство заради сталого розвитку — 2020», що відбулася 26 листопада 2020 року.

Масштабна ініціатива PepsiCo з підтримки медичних працівників та місцевих громад в боротьбі з пандемією коронавірусу стала фіналістом у номінації «Подолання COVID-19». PepsiCo в Україні спільно з PepsiCo Foundation виділила понад 30 млн. гривень на боротьбу з коронавірусом. Зокрема, було закуплено та передано більше 16 тисяч захисних костюмів медикам у Миколаєві, Одесі, Києві, Львові, Вишгороді та Вишневому, а також необхідне обладнання для лікарень. Допомогу в організації проєкту надав благодійний фонд «Благомай». Крім цього, за час карантину PepsiCo в Україні передала на благодійність 1 738 тонн поживної та смачної продукції, більшість з якої склали молочні продукти, соки та нектари.

Також фіналістом конкурсу «Партнерство заради сталого розвитку — 2020» у номінації «Планета» став проєкт «Мішечок», який громадська організація School Recycling World провела за підтримки PepsiCo Україна цією весною. Метою проєкту стало заохочення молоді до виготовленні торбинок – альтернативи пластиковому пакуванню. Усього за перемогу у командному заліку змагалися понад вісім тисяч учнів та їх родини з 285 шкіл з усіх куточків України. Загалом школярі пошили понад 17 тисяч мішечків.

Кампанія «Partnership for Sustainability Award» започаткована Мережею Глобального договору ООН в Україні у 2018 році і має на меті просувати Цілі сталого розвитку та сприяти партнерству між бізнесом, бізнес-асоціаціями, урядами, громадянським суспільством й академічними установами.


Про компанію PepsiСo 

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація — на сайті www.pepsico.com


Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». 

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua