PepsiCo оголосила про нову мету зі 100%-го забезпечення поновлюваною електроенергією всіх власних майданчиків в усьому світі до 2030 року, а до 2040 року – підприємств, що створені в рамках франчайзингу або залучають сторонні компанії. Це зобов'язання допоможе до 2040 року скоротити викиди парникових газів приблизно на 2,5 мільйона метричних тонн, що еквівалентно виведенню з експлуатації понад півмільйона автомобілів на цілий рік. В основі такого рішення – глобальне прагнення PepsiCo збільшити використання відновлюваних джерел енергії, а також перехід компанії на відновлювану електроенергію в США, про який було оголошено цього року раніше.
«Руйнівні наслідки зміни клімату, відчутні в усьому світі, створюють значне навантаження на глобальну продовольчу систему і вимагають швидших дій, – повідомив Джим Ендрю, директор зі сталого розвитку PepsiCo. – Ми усвідомлюємо відповідальність, пов'язану з нашими широкими можливостями для допомоги у вирішенні довгострокових проблем, і вважаємо повномасштабне переведення глобальних бізнес-операцій PepsiCo на поновлювану електроенергію вірним кроком на шляху позитивних змін, продовжуючи просуватися вперед у сфері сталого розвитку».
Раніше цього року PepsiCo заявила про активізацію дій щодо боротьби зі зміною клімату, підписавши разом з іншими провідними компаніями добровільне зобов'язання ООН щодо скорочення викидів з метою обмежити глобальне потепління до 1,5 °C, а також розробити довгострокову стратегію для досягнення нульових викидів парникових газів до 2050 року. Компанія досягла значного прогресу в скороченні викидів парникових газів у всьому виробничо-збутовому ланцюжку – від роботи з фермерами щодо впровадження методів скорочення викидів у рамках глобальної програми розвитку сільського господарства до експлуатації одного з найбільших парків електротранспорту в Північній Америці.
Нині PepsiCo використовує відновлювану електроенергію у 18 країнах, у дев'яти з яких із поновлюваних джерел забезпечується 100% потреби компанії в електроенергії. З переходом на поновлювану електроенергію в США PepsiCo планує до кінця 2020 року підвищити свій світовий показник із використання поновлюваної енергії до 56 %.
«Зміна клімату не змусить себе чекати, тому наш обов'язок – прийняти цей виклик, – повідомив Сільвіу Поповіч, президент PepsiCo в Європі. – PepsiCo в Європі очолить рух компанії до повномасштабного переходу на поновлювану електроенергію. У дев'яти країнах Європи наші підприємства вже використовують 100 % електроенергії з поновлюваних джерел, а до 2022 року ми досягнемо таких самих показників у всіх європейських країнах присутності*».
В Україні PepsiCo послідовно знижує споживання природних ресурсів на виробничих підприємствах. Енергозатрати на заводах порівняно з 2013 роком скоротилося на 4,5%, споживання природного газу – на 6,6%, а води – на 22%.
Оголошуючи про свої цілі, PepsiCo приєднується до RE100 – ініціативи, яка реалізується під керівництвом The Climate Group у партнерстві з CDP з метою об'єднати найбільші компанії світу, що зобов'язалися досягти абсолютних показників із використання поновлюваної електроенергії.
«Переведення глобальних бізнес-операцій на відновлювану електроенергію демонструє прагнення PepsiCo боротися зі зміною клімату і сигналізує про запит великого бізнесу на зелену енергетику, – повідомив Сем Кіммінс, глава об'єднання RE100 у складі The Climate Group. – Інвестуючи в розвиток сонячних і вітряних електростанцій у всьому світі для досягнення своєї мети, PepsiCo робить відчутний внесок у прискорення переходу на поновлювані джерела енергії».
Для реалізації повномасштабного глобального переходу на поновлювану енергію PepsiCo скористається різноманітними рішеннями, включно з придбанням електроенергії в рамках корпоративних угод, які забезпечать розробку нових сонячних і вітряних електростанцій у всьому світі, а також придбанням сертифікатів, які дозволять компанії в найближчому майбутньому перейти на поновлювані джерела енергії в усіх країнах присутності. PepsiCo також продовжить розширювати щораз більший список проєктів, де використовується вітряна та сонячна енергія на виробництвах компанії в усьому світі. Раніше цього року на даху будівлі штаб-квартири PepsiCo в штаті Нью-Йорк були встановлені сонячні панелі.
________________________________________
* На всіх власних виробництвах PepsiCo в Європі. Там, де поновлювані джерела електроенергії недоступні, будівництво інфраструктури буде проведено в найкоротші комерційні строки.
Про компанію PepsiСo
Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.
Додаткова інформація — на сайті
Про PepsiСo в Україні
PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2021