1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Бренд Pepsi та рок-гурт The HARDKISS шукають нових музичних героїв

27.08.2020


Музика завжди була частиною Pepsi. Разом із брендом танцювали по всьому світу, Pepsi прикрашали легендарні концерти. Настав час запалити нову музичну зірку! Тому бренд запускає онлайн-кастинг масштабного музичного діджитал-проєкту.

Оцінювати учасників, окрім The HARDKISS, будуть глядачі, а також музичні та медійні експерти: композитор і саундпродюсер Євген Філатов (The Maneken), директор The HARDKISS Єгор Кір'янов, кліпмейкер Євген Тімохін та відомий блогер, амбасадор бренда Pepsi Євген Білозеров.

«Сім років тому разом із Pepsi ми вже шукали нових артистів, із проєкту Pepsi Stars Of Now «вийшло» багато крутих гуртів і виконавців, — розповідає Юлія Саніна, співачка гурту. — До свого десятиліття ми вже маємо достатньо досвіду і знань, щоб самим нарешті виступити продюсерами та допомогти молодим артистам. Ми шукаємо цікавих і харизматичних, із палаючими очима й вірою в себе. Особливо будемо звертати увагу на тих, хто не тільки співає, а й грає та сам пише пісні. Вже цієї осені ми відчиняємо двері нашої музичної студії для нових друзів The HARDKISS».

Окрім продюсування, переможець проєкту Pepsi Music Star отримає можливість записати музичний міні-альбом і зняти відеокліп, а також виступити разом із The HARDKISS на НСК «Олімпійський» 29 травня 2021 року.  

Деталі конкурсу: https://www.instagram.com/pepsimusicstar/ 

 *Під продюсуванням мається на увазі повний творчий супровід переможця згідно з правилами конкурсу.


Про компанію PepsiСo 

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація — на сайті www.pepsico.com


Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». 

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua