1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Звіт PepsiCo щодо сталого розвитку: найважливіші досягнення на шляху до створення більш стійкої системи продовольства

18.06.2020

18 червня 2020 р.– Компанія PepsiCo, Inc. (NASDAQ: PEP) сьогодні опублікувала свій Звіт про сталий розвиток за 2019 рік , у якому висвітлюються прогрес у досягненні її мети щодо створення більш стійкої та сталої системи продовольства.

«Сьогодні глобальний екологічний та суспільний тиск гостро ставить питання про необхідність системних змін», - сказав Рамон Лагуарта (Ramon Laguarta), голова ради директорів і генеральний директор PepsiCo. «Ці виклики вимагають не тільки глибших зобов'язань з боку приватного сектору, але й чітких та послідовних дій. Як світовий лідер з виробництва продуктів харчування та напоїв, ми маємо обов'язок використовувати свій масштаб та вплив для вирішення довгострокових проблем, включаючи подолання загроз для нашої продовольчої системи, які ще більш загострилися з поширенням пандемії. І ми робимо значні успіхи, якими я дуже пишаюся. І знаю, що вони будуть ще значніші. Починаючи з того, як ми вирощуємо їжу та виробляємо продукти харчування і до стимулювання позитивних змін - ми прагнемо допомогти побудувати краще майбутнє для людей та планети».

Звіт про сталий розвиток за 2019 рік розповідає про прогрес за пріоритетними напрямках, у яких, на думку PepsiCo, компанія може мати найбільш значущий вплив: сільське господарство, водні ресурси, клімат, паковання, продукція та люди. Ключові моменти в Європі:

  • Скорочення викидів по вcьому ланцюжку створення вартості: PepsiCo знизила свої абсолютні викиди парникових газів на 6% у світовому ланцюжку створення вартості у 2019 році, досягнувши прогресу на шляху до мети зменшити викиди на 20% до 2030 року порівняно з базовим рівнем 2015 року. У Європі компанія планує відігравати ключову роль у досягненні кліматичного нейтралітету до 2050 року та активно бере участь у дискусіях щодо законодавчих заходів для досягнення цієї мети, включаючи підтримку Зеленої угоди Європейської комісії.
  • Погодившись на науково обґрунтовані цілі щодо зменшення викидів , спрямовані на обмеження глобального потепління до 1,5 ° C: у квітні 2020 року PepsiCo підтвердила свої плани щодо прискорення заходів з боротьби зі змінами клімату, підписавши зобов’язання зі сприяння меті ООН щодо обмеження рівня зростання глобального потепління до 1,5 °C. Це частина довгострокової стратегії PepsiCo щодо досягнення нульових викидів до 2050 року.
  • Інвестування та збільшення масштабів використання технологій точного землеробства для підвищення ефективності фермерів: Завдяки своїй Програмі сталого сільського господарства PepsiCo у 2019 році працювала з більш ніж 1500 фермерами та виробниками в Європі, щоб зменшити вплив на навколишнє середовище, збільшуючи ефективність і отримуючи більше, з меншою кількістю ресурсів. Інновації, такі як технологія точного сільського господарства PepsiCo та інструмент Cool Farm, дозволяють фермерам кількісно оцінити викиди парникових газів на фермі. PepsiCo продовжує розвивати технологію моніторингу, яку вона спільно розробила з Кембриджським університетом, даючи можливість фермерам використовувати новітні мобільні та веб-можливості для моніторингу понад 48 000 га виробництва картоплі. На 14 ринках Європи PepsiCo фіксує дані на місцях, щоб допомогти фермерам краще зрозуміти, як підвищити якість врожаю, оптимізуючи необхідні вкладення, такі як вода та добрива, що може допомогти скоротити використання ресурсів та викиди ПГ.  Завдяки підходам, що опираються на аналіз даних, компанія розробляє більш ефективні методи ведення сільського господарства для підвищення стійкості врожаю. Система моніторингу врожаю в Європі була використана для відстеження наших сортів картоплі та поставок насіння протягом останніх кількох років. Користь від цієї програми стала очевидною під час сильних опадів у Європі в сезон збирання в 2019 році, оскільки компанія змогла тісніше співпрацювати з місцевими фермерами, щоб продовжити терміни збору врожаю та уникнути втрат урожаю.
  • Скорочення викидів у процесі виробництва: У 2019 році PepsiCo досягла  100% використання відновлюваної електроенергії на дев'яти європейських ринках: Іспанії, Бельгії, Португалії, Італії, Великобританії, Нідерландах, Німеччині, Греції та Польщі. Сюди входять установки сонячної енергії у Роттердамі (Нідерланди), Каррегаду (Португалія), Афінах (Греція), Лімасолі (Кіпр) та Тарсі (Туреччина). У 2019 році завод з виробництва Tropicana в Зеббрюгге (Бельгія) додав новий вітряний млин, що буде генерувати приблизно 40% від загального споживання електроенергії на виробництві, заощаджуючи близько 4 322 тонн CO2.  Нещодавно компанія PepsiCo розпочала роботу на новому заводі з виробництва Alvalle gazpacho в Мурсії, Іспанія, який був спеціально спроектований, щоб виробляти більше з меншими затратами ресурсів. Завод зменшить споживання енергії на 20%, а споживання води - на 30% і порівняно з попереднім, практично не викидатиме відходів. Ці покращення були досягнуті завдяки використанню природного освітлення, високій ефективності енергетичного обладнання та відновленню дощової води, яку можна використовувати для зрошення саду та прибирання доріг. Новий завод також використовує електроенергію зі 100% відновлюваних джерел і включає в себе високоефективні котли, сонячні батареї для гарячої води та фотоелектричні панелі для виробництва електроенергії. По всій виробничій мережі PepsiCo продовжить інвестувати у відновлювані джерела та використовуватиме сили своїх команд для керування поведінковими змінами та просування ефективних методів.
  • Створення циркулярної економіки для паковання: відходи паковання є нагальною глобальною проблемою. Хоча пластик - це легкий і високоефективний пакувальний матеріал, який допомагає надійно зберігати продукти харчування в безпеці та доступними за ціною, проте тільки 14% використовуваного паковання ефективно переробляється. PepsiCo працює над створенням економіки замкненого циклу для того, щоб менше упаковки ставало сміттям. Своє стале бачення щодо пластику компанія PepsiCo базує на трьох взаємопов’язаних стратегіях: зменшення кількості вживаного пластику, нарощуванні обсягів вторинної переробки та перевинайденні пластикового паковання, яке використовується. У 2019 році PepsiCo зробила пластикові пляшки легшими і випробувала процес під назвою «ущільнення заряду», під час якого снеки осідають на дні тари під час упаковки. Завдяки цьому PepsiCo змогла зменшити кількість паковання, що використовується. PepsiCo також працює над збільшенням кількості переробленого ПЕТ, який використовує в своїх пластикових пляшках, маючи на меті до 2030 року використовувати 50% переробленого ПЕТ в пляшках для напоїв по всьому ЄС. У 2019 році компанія зробила прогрес у винаході нових способів доставки нашої продукції споживачам через розширення нашого бізнесу SodaStream. Нові смаки Pepsi від SodaStream з'являться на окремих європейських ринках до 2020 року, включаючи Норвегію, Швецію, Німеччину та Францію.

«Коли ми дивимось на десятилітню перспективу, глобальні зусилля з обмеження змін клімату та підтримки стійкішого та інклюзивного майбутнього сьогодні є важливішими, ніж будь-коли раніше»,заявив Саймон Лоуден (Simon Lowden), директор з питань сталого розвитку PepsiCo . «Від забезпечення доступу до питної води в недостатньо забезпечених групах до роботи з фермерами з метою стабільнішого вирощування сільськогосподарських культур та інноваційних підходів до упаковки, ми зосереджуємося тут на своїй довгостроковій програмі. Це вимагатиме гнучкості, спільних дій та співпраці, і, обмірковуючи наш підхід, ми повинні засвоїти важливий урок пандемії COVID-19: світ може швидко мобілізуватися, працюючи разом задля досягнення спільної мети. Ми знаємо, що створення стабільнішої продовольчої системи можливе, і ми продовжуватимемо працювати з партнерами в усьому світі задля прискорення змін ради кращого майбутнього».

Звіт про сталий розвиток за 2019 рік ви можете знайти тут. До Звіту додається резюме із зазначенням досягнень у порівнянні з поставленою метою та інші ресурси для завантаження. Резюме


Про компанію PepsiСo

Споживачі щодня обирають продукти PepsiCo більше мільярда разів у понад 200 країнах та територіях в усьому світі. У 2019 обсяг продажів PepsiCo склав понад 67 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю брендів, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Він відображає наше бажання перемагати на ринку і діяти відповідально у всіх аспектах бізнесу. 

Додаткова інформація на сайті www.pepsico.com.


Про PepsiCo в Україні


PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua  


Попереджувальна заява

У цьому релізі містяться заяви, що відображають наші погляди на майбутні результати діяльності, які є «прогнозними заявами» у розумінні Закону про реформу судочинства щодо приватних цінних паперів від 1995 року. Для опису прогнозних заяв використовуються такі вирази, як «ставити мету», «передбачити», «вважати», «стимулювати», «оцінювати», «очікувати», «мати на меті», «мати намір», «могти», «планувати», «прогнозувати», «стратегія», «мета», «бути» і подібні до них вирази або їхні варіанти чи інші словосполучення. Прогнозні заяви за своєю суттю мають на увазі ризик і невпевненість, тому що кінцевий результат може в матеріальному плані відрізнятися від перспектив щодо майбутнього, зазначених у таких прогнозних заявах, включаючи вплив поширення COVID-19; майбутній попит на продукцію PepsiCo, що є результатом зміни смаків споживачів або інших обставин; зміни законодавства про використання чи утилізацію пластику чи іншої упаковки продуктів PepsiCo; зміни або неможливості дотримання чинних законів і правил; введення або можливе введення нових податків чи збільшення існуючих податків на продукцію PepsiCo; вимоги ввести маркування або попереджувальні написи на продукції PepsiCo; можливвсть PepsiCo ефективно конкурувати; політична обстановка, громадські заворушення та інші події і ризики на тих ринках, де виробляється, поширюється чи продається продукція PepsiCo; здатність PepsiCo нарощувати свій бізнес на ринках, що розвиваються і тільки зароджуються; невизначені або несприятливі економічні умови у країнах, де працює компанія PepsiCo; здатність захистити інформаційні системи від кібератак та інших перебоїв, а також ефективно протистояти їм; збільшення вартості, перебої у постачанні або нестачі сировини та інших запасів; дефіцит водних ресурсів; дестабілізація бізнесу; зараження продукції чи незаконний доступу до неї або питання і проблеми щодо якості, безпеки та цілісності продукції; нанесення шкоди репутації PepsiCo або іміджу її брендів; нездатність успішно завершити придбання активів або інтегрувати їх у теперішню діяльність PepsiCo, як і спільних підприємств, а також нездатність завершити або керувати розукрупненням або рефранчайзингом; здатність PepsiCo знаходити, наймати й утримувати ключових співробітників або висококваліфікованих співробітників і співробітників із різним рівнем кваліфікації; втрата будь-якого ключового клієнта або порушення в роботі роздрібних ринків, включаючи швидке зростання кількості каналів інтернет-торгівлі та жорсткого дискаунту; кліматичні зміни, а також юридичні, регулятивні або ринкові заходи, пов'язані з кліматичними змінами; потенційна відповідальність і витрати, пов'язані з позовами, скаргами, регулятивним провадження і судовими позовами, розслідуваннями або слідчими діями; та інші фактори, які можуть негативно впливати на вартість цінних паперів PepsiCo і фінансову діяльність компанії. Для отримання додаткової інформації щодо цих та інших факторів, які можуть призвести до того, що реальні результати діяльності PepsiCo будуть істотно відрізнятися від тих, які наведені в цьому тексті, будь ласка, зверніться до документів, які є у розпорядженні Комісії з цінних паперів і біржових операцій, у т. ч. до останнього щорічного звіту за формою Form 10-K і наступних звітів за формою Forms 10-Q і 8-K. Ми попереджуємо інвесторів про те, що їм не слід надмірно довіряти таким прогнозним заявами, що є дійсними тільки в день їхнього оприлюднення. PepsiCo не бере на себе зобов'язань щодо редагування будь-яких прогнозних заяв, а саме, внесення в них нової інформації, майбутніх подій і т.п.