1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo Україна передала для медичних працівників Львова 4000 комплектів індивідуального захисту

02.06.2020

PepsiCo_MedLviv_20200602.JPG

В рамках своєї програми допомоги на боротьбу з коронавірусом компанія PepsiCo в Україні передала чотири тисячі комплектів індивідуального захисту для медичних працівників Львівської клінічної лікарні швидкої допомоги – костюми, маски, респіратори та рукавички.

Допомогу медичним установам передав директор з продажів компанії PepsiCo в Україні В’ячеслав Гнасєвич: «Дякуючи злагодженій роботі всієї команди, PepsiCo в Україні щодня дарує посмішки споживачам з кожним шматочком та ковтком їх улюблених продуктів та напоїв, а також передає частину виробленої продукції та кошти на благодійність. У Львівському регіоні від початку карантину ми передали вже понад 35 тонн своєї продукції на допомогу людям, які опинилися в скруті. Сьогодні я радий передати також засоби індивідуального захисту медичним працівникам. Cпільним зусиллям медиків, відповідального бізнесу, держави та всього суспільства ми зможемо дати відсіч підступній хворобі».

PepsiCo та її благодійний фонд PepsiCo Foundation по всьому світові здійснюють кампанію щодо підтримки людей і місцевих громад, які зазнали негативних наслідків коронавірусу. PepsiCo зосередила зусилля на допомозі медичним працівникам і медичним установам, продуктовій підтримці малозабезпечених верств населення, що постраждали внаслідок пандемії.

Як зауважив генеральний директор лікарні швидкої медичної допомоги Олег Самчук, засоби захисту – це найнеобхідніше для медиків, тож вони потрібні завжди. «Зараз засоби індивідуального захисту для медичних працівників – це основне, тому що вони контактують з великою кількістю пацієнтів, і наших медичних працівників потрібно захищати. Особливо тих, хто працюють ургентно і контактують з великою кількістю потенційних хворих. Тому ми вдячні благодійникам, які організували нам цю допомогу», - розповів Олег Самчук.

В Україні компанія спрямовує понад 25 мільйонів гривень на придбання понад 16 тисяч комплектів індивідуального захисту для працівників охорони здоров'я (костюми, маски, респіратори, рукавички, бахіли) і спеціалізоване обладнання для лікарень у регіонах, де розташовані виробничі потужності та логістичні центри компанії. Програма реалізується за підтримки БФ «Благомай».

Благодійний фонд Благомай з 2012 року допомагає дітям позбавленим батьківського піклування, дітям з інвалідністю, дітям в дитячих будинках та інтернатах України в рамках освітніх, спортивних, гуманітарних та медичних програм. Під опікою фонду знаходяться більше 5000 дітей по всій Україні.

PepsiCo_MedLviv_02_20200602.JPG

PepsiCo_MedLviv_03_20200602.JPG

Про PepsiCo 

Компанія PepsiCo радує споживачів смачними продуктами більш ніж в 200 країнах світу. У 2019 обсяг продажів PepsiCo склав понад 67 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані і негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) і Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Він відображає наше бажання перемагати на ринку і діяти відповідально у всіх аспектах бізнесу. 

Додаткова інформація на сайті – www.pepsico.com.

 

Про PepsiCo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua

 

Про PepsiCo Foundation

Глобальний фонд PepsiCo Foundation — заснований в 1962 році благодійний підрозділ компанії, який передає кошти в основні елементи стійкої продовольчої системи з метою підтримки благополуччя спільнот. Працюючи з некомерційними організаціями і експертами по всьому світу, ми зосереджені надавати допомогу в боротьбі з глобальною проблемою голоду, просувати відповідальне поводження з водою і відходами, а також підтримувати лідерство жінок в усіх сферах харчової промисловості. Ми прагнемо внести відчутний внесок у вирішення питань глобального значення через співпрацю з колегами в галузі, місцевими та міжнародними організаціями і нашими співробітниками. 

Додаткова інформація про PepsiCo Foundation – на сайті www.pepsico.com/sustainability/philanthropy