1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

17 тисяч екоторбинок: результат всеукраїнського проєкту «Мішечок»

26.05.2020

PepsiCo_Mishechok_20200526.jpg

Школярі зі всієї країни пошили більше 17 тисяч екологічних торбинок та мішечків в рамках екологічного проєкту PepsiCo та ГО "Міжнародний молодіжний рух "School Recycling World".

Громадська організація "Міжнародний молодіжний рух "School Recycling World" спільно з PepsiCo в Україні та за сприяння Міністерства освіти і науки України провели екологічний проєкт для школярів зі всієї країни. Протягом майже двох місяців карантину діти змагались у пошитті еко-торб на заміну поліетиленових пакетів для походу в магазин.

За перемогу у командному заліку змагалися понад вісім тисяч учнів з 285 шкіл по всій країні. Найактивнішими були представники Сумської, Донецької та Полтавської областей. Загалом учасники, які подавали колективні заявки, пошили 17 429 мішечків.

Також щотижня у соцмережах відзначили переможців в індивідуальному заліку за оригінальний та творчий підхід до завдання. В індивідуальному конкурсі участь взяли 608 учасників, які разом пошили 1 012 багаторазових торбинок.

Школярі стали амбасадорами ощадливого ставлення до ресурсів Землі. Особливість проєкту у тому, що більшість учасників шили торбинки власноруч та використовували за основу старі та непотрібні речі. Кожна створена багаторазова торбинка — це сотні невикористаних пластикових пакетів щороку.

"Йдеться про далекоглядні цілі, що стосуються усвідомленого споживача. З попереднього досвіду співпраці з School Recycling World можна сміливо стверджувати, що робота з дітьми дає вагомий результат. А дорослі, спостерігаючи за ними, переосмислюють своє ставлення до проблем навколишнього середовища і змінюють власні звички" — зазначила Наталія Фесюн, менеджер по роботі з органами влади та громадськістю компанії  PepsiCo в Україні.

За результатами проєкту, головний приз — принтер для сублімаційного друку — їде до середньої загальноосвітньої школи №23 м. Львова. Колективну перемогу спільними зусиллями здобули учні, які разом пошили 1 716 мішечків. За словами учасників та кураторів від школи, вони планують запозичити цю ідею конкурсу та запроваджувати власні екологічні проєкти у новому навчальному році.

Роботи учасників можна переглянути в соціальних мережах за хештегом #мішечокSRW, а подальші проєкти та активності вже анонсовано на сайті schoolrecyclingworld.org


Про компанію PepsiСo 

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація — на сайті www.pepsico.com


Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». 

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua