1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Рepsi підтримає благодійний концерт “Оne World: Together at Home”

16.04.2020

Pepsi_Together_20200416.jpg

Якщо ви обіцяєте залишатися вдома, бренд Pepsi обіцяє забезпечити вас найкрутішим шоу сьогодення. 

"One World: Together At Home" —це музична подія за участю легендарних виконавців, що відбудеться онлайн 19 квітня. Мета заходу — залучити митців, благодійників, світових лідерів, спортсменів, активістів та людей зі всього світу активізувати боротьбу проти пандемії. А також висвітлити подвиги та подякувати медичним працівникам і асім, хто зараз знаходиться на передовій лінії боротьби з вірусом COVID-19. Організатори концерту — команда фестивалю Global Citizen, Lady Gaga спільно із Всесвітньою організацією охорони здоров'я. 

Виступ буде транслюватися онлайн в соцмережах, Youtube та на інших цифрових каналах у неділю, 19 квітня, о 3:00 за Київським часом.

Благодійні кошти, зібрані під час концерту, підуть на закупівлю медичного обладнання та захисних засобів для медичних працівників. Крім цього, гроші будуть передані благодійним організаціям по всьому світу й будуть спрямовані на закупівлю продуктів та медичну допомогу для найвразливіших груп населення.

Більше інформації про концерт "One World: Together At Home" читайте на офіційному сайті.

Бренд Pepsi пишається бути партнером Global Citizen, аби наповнити вечір виступами улюблених зірок та відзначити героїчні зусилля всіх медичних працівників.

Раніше компанія PepsiCo оголосила, що виділить понад 45 мільйонів доларів для боротьби з COVID-19 на гуманітарну допомогу і забезпечить більше 50 мільйонів продуктових наборів по всьому світу. Детальніше читайте за посиланням.


Про компанію PepsiСo

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація — на сайті www.pepsico.com


Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». 

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua