1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

COVID-19

02.04.2020

«Сьогодні, коли поширення COVID-19 змінює наш звичний спосіб життя, дуже важливо віддати данину поваги героям – медичним працівникам, які допомагають нам в ці непрості часи. Масштабна робота йде і в інших галузях, в тому числі і в нашій, щоб забезпечити безперебійні поставки продуктів харчування та напоїв по всьому світу. Ми пишаємося командою PepsiCo за зусиллями, які вона докладає, щоб полиці магазинів та холодильників по всьому світу не були порожніми» - Рамон Лагуарта, CEO і голова ради директорів PepsiCo.

Оскільки коронавірус (COVID-19) продовжує поширюватися по всьому світу, ми проактивно вживаємо заходів, заснованих на наукових рекомендаціях, щоб гарантувати безпеку наших продуктів і подбати про більш ніж 260 000 співробітників, їхні сім'ї, а також підтримати тих, хто нас оточує. 

Здоров'я та безпека

Як глобальна компанія, PepsiCo отримує сировину, а потім виробляє, доставляє та продає продукти харчування по всьому світу. Безпека продукції - наш головний пріоритет. Тож ми хочемо ще раз підкреслити, що прямий ризик для продуктів чи інгредієнтів зовсім незначний. 

За інформацією Управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів США (FDA), немає даних про те, що вірус COVID-19 може передаватися через продукти харчування або їхнє паковання. Більше того, згідно з інформацією Центру з контролю і профілактики захворювань США (CDC) та Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ), передача цього вірусу характерна саме від людини до людини при контакті, а інші способи поширення менш вірогідні. Це означає, що ризик поширення вірусу через продукти харчування, напої та сировину дуже низький. 

Тим не менше, ми докладаємо всіх можливих запобіжних заходів по всьому нашому ланцюжку постачання. Тісно взаємодіємо з органами державної влади як локальними, так і по всьому світу, щоб впевнитися в безпеці нашої продукції на всіх виробничих майданчиках.

У наших офісах, на складах і заводах по всьому світу ми дотримуємося правил соціального дистанціювання і попросили всіх співробітників ПепсіКо, у кого є така можливість, працювати з дому. Ті ж, у кого такої можливості немає, дотримуються рекомендацій з соціального дистанціювання від органів державної влади.

Всесвітні медичні установи чітко дали зрозуміти, що найбільш ефективний захід, якому ми всі можемо слідувати для профілактики COVID-19 - це дотримуватися правил гігієни. Тому ми чітко виконуємо ці рекомендації. Ми збільшили частоту прибирання на всіх майданчиках по всьому світу, оснастили їх санітайзерами і додатково акцентували увагу на необхідності ретельного миття рук.


Підтримка працівників

Ніхто не може замінити наших співробітників, тож ми з усією серйозністю турбуємося про їхнє здоров'я та безпеку. Особливо це стосується тих, хто продовжує виробляти, доставляти і продавати нашу продукцію, щоб в супермаркетах і продовольчих магазинах не було порожніх полиць. Саме тому в ПепсіКо ми ввели додаткові заходи для забезпечення фінансової стабільності працівників.

Так, співробітники, що перебувають на карантині, отримають 100% середньої заробітної плати протягом двох тижнів. Це правило також розповсюджується на тих, у кого виявлено коронавірус чи підтверджено контакт з хворим на коронавірус. 100% середньої заробітної плати протягом 12 тижнів будуть отримувати співробітники у випадку вимушеної тимчасової зупинки роботи підприємства. Також ми усвідомлюємо рівень навантаження, який зараз відчувають батьки у зв’язку з закриттям шкіл та закладів додаткової освіти, тому прийняли рішення виплачувати їм протягом 12 тижнів 2/3 заробітної плати у випадку, якщо вони не зможуть працювати.

Крім цього, ми розуміємо, що певні категорії наших колег, зокрема, співробітники у віці 65+, вагітні, а також з хронічними захворюваннями, які включені до групи ризику у зв'язку з коронавірусом, є вразливішими в умовах пандемії. Цим категоріям співробітників компанія також надає можливість додаткової відпустки зі збереженням 100% середньої заробітної плати протягом 2-х тижнів. Вагітним жінкам компанія виплачує 100% середньої заробітної плати протягом 12 тижнів.


Надання допомоги

В Україні, вже в перші дні пандемії, ми допомогли дитячим лікарням в Києві та Миколаєві із закупівлею дезінфікуючих засобів.

Крім цього, компанія передає частину виробленої продукції на допомогу незахищеним верстам населення, які зараз знаходяться в умовах самоізоляції. З початку карантину ПепсіКо спільно з фондами «Фудбанк», «Допомога та милосердя», «Фонд соціальної допомоги малозабезпеченім» вже передала більше 81 тонн продукції для пенсіонерів, інвалідів, багатодітних сімей, дитячих будинків.

Стосовно допомоги, яку ПепсіКо здійснює в світі, слід зазначити підтримку людей в країнах, які найбільше постраждали від коронавірусу: Італії, Іспанії, Франції, Лівані, Мексиці, Бразилії, Колумбії, Аргентині, Гватемалі, Чилі, Перу, Панамі, Еквадорі, Коста-Ріці, Домініканській Республіці, Уругваї та Китаї. 
Ось декілька прикладів: 

1. Пожертвування в розмірі 200 000 доларів США Червоному Хресту в Італії, Іспанії та Франції, а також 100 000 доларів США Червоному Хресту в Лівані для посилення заходів щодо боротьби з COVID-19. Кошти PepsiCo Foundation будуть спрямовані на підтримку найменш захищених верств населення –  дітей та літніх людей, багато з яких знаходяться в самоізоляції. Фонд також допоможе країнам отримати найнеобхідніше для підтримки життєдіяльності:
  • Засоби індивідуального захисту та спеціалізоване обладнання для медичних працівників
  • Екстрене медичне транспортування
  • Необхідну логістична підтримка медичних закладів
  • Предмети першої необхідності (продукти, засоби гігієни, засоби для прибирання будинку і дезінфікуючі засоби) для тих, хто знаходиться в самоізоляції
  • Можливості щодо соціальної адаптації для ізольованих груп в зонах підвищеного ризику
2. Пожертвування в розмірі 1.1 млн доларів США Червоному Хресту в провінції Хубей і некомерційній організації Women's Development Foundation в Китаї для забезпечення засобами індивідуального захисту. А також допомога медичним та науковим працівникам в боротьбі проти поширення коронавірусу в регіонах, що постраждали найбільше.

3. Пожертвування в розмірі 1.5 млн. доларів США спільно зі світовим Фудбанком, щоб забезпечити водою і харчуванням жителів 12 країн Латинської Америки, які постраждали від COVID-19. Кожній країні буде виділено в середньому по 125 000 доларів США на негайні дії з надання допомоги.


Дистанційна робота і рекомендації щодо проведення ділових зустрічей

На найближчий час ми скасували всі особисті зустрічі як внутрішні, так і зовнішні та ввели гнучку систему роботи для тих функцій, які можна виконувати віддалено, надавши співробітникам можливість працювати з дому. Ми використовуємо сучасні технології, такі як Zoom, щоб залишатися на зв'язку, а також залучаємо весь потенціал ПепсіКо і продовжуємо доставляти нашу продукцію.


Рекомендації щодо відряджень

Щоб допомогти запобігти подальшому поширенню вірусу, всі переміщення літаком і на далекі відстані поїздом обмежені. Допускаються тільки критично важливі для бізнесу або обмежені жорсткими часовими рамками поїздки, але тільки відповідно до рекомендацій і обмежень місцевої влади.


Кризова команда і групи реагування

На рівні виробничих майданчиків та на рівні компанії на кожному ринку ПепсіКо організовані кризові команди для підготовки заходів реагування. Кожна команда проводить щоденні зустрічі, щоб впевнитися в тому, що ми дотримуємося світових стандартів щодо забезпечення роботи нашого бізнесу і безпеки співробітників. Сюди також входять заходи на випадок подальшого поширення COVID-19, тому ми постійно оцінюємо і переглядаємо наші процеси, щоб працювати якомога ефективніше в цей непростий час.

Ми також створили науковий координаційний комітет до якого входять відомі інфекціоністи. Їхня задача – оцінювати наші дії та вносити пропозиції, як продовжувати роботу і гарантувати безпеку співробітників.

Оскільки наукові і медичні рекомендації змінюються, ми продовжимо коригувати наш підхід і вживати всіх необхідних заходів для безпеки наших продуктів, співробітників та їхніх близьких.


Про компанію PepsiСo

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація — на сайті www.pepsico.com


Про PepsiСo в Україні

PepsiСo — один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». 

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua