У міру того, як у всьому світі посилюються заходи з протидії руйнівних наслідків COVID-19, компанія PepsiCo та глобальний фонд PepsiCo (PepsiCo Foundation) повідомили про ініціативу, спрямовану на надання допомоги людям і регіонах, які найсильніше постраждали від вірусу, на суму понад 45 мільйонів доларів. Компанія фінансує життєвоважливі види підтримки, включно із забезпеченням засобами індивідуального захисту працівників охорони здоров'я, проведення тестів і скринінгових оглядів. А також вже займається розподілом понад 50 мільйонів продуктових наборів серед найбільш вразливих верств населення через підтримку благодійних організацій по всьому світу. Спираючись на свій досвід, PepsiCo вкладає значні кошти, щоб забезпечити харчуванням 1,71 мільярда дітей, які не можуть відвідувати навчальні заклади, зачинені через поширення COVID-19.
«Ця безпрецедентна криза зобов'язує всіх об'єднати зусилля, і компанії відіграють величезну роль в наданні життєвоважливих ресурсів для найменш захищених верств населення», - заявив Рамон Лагуарта, голова ради директорів і генеральний директор PepsiCo. «Продукти харчування - це основа діяльності PepsiCo. Тож ми вважаємо, що найкращий спосіб підтримати людей в цей важкий час – використовувати наш досвід і можливості, а також допомогу наших партнерів, щоб забезпечити продуктами харчування тих, хто найбільше їх потребує. Ми залучимо наші глобальні ресурси, щоб надати всю необхідну підтримку зараз і в майбутньому, щоб разом з усім світом протистояти COVID-19».
Компанія виділить 45 мільйонів доларів США на підтримку постраждалих від коронавірусу, включаючи наступні виплати, які компанія планує збільшити в найближчі тижні:
Компанія також профінансує глобальні проєкти для пошуку шляхів вирішення проблеми. У найближчі дні і тижні PepsiCo оголосить про додаткові програми для підтримки місцевих громад, оскільки COVID-19 продовжує поширюватися і потреби людей зростають. Знаючи що співробітники PepsiCo по всьому світу також хочуть допомогти оточуючим в цей важкий час, глобальний фонд PepsiCo надає можливість зробити благодійний внесок з коефіцієнтом «два до одного» в групу некомерційних організацій для боротьби з COVID-19 в усьому світі протягом наступних чотирьох тижнів і виділить до 2 мільйонів доларів США на підтримку некомерційних організацій, обраних співробітниками.
Крім цього, PepsiCo тісно співпрацює зі своїми партнерами на ринку – постачальниками, клієнтами та некомерційними організаціями – і визначає спільні програми фінансування, що зможуть розширити доступ до критично важливих ресурсів харчування для сімей, які постраждали від COVID-19. Додаткова інформація про заходи PepsiCo по боротьбі з COVID-19 - на сайті http://pepsico.ua/ Медіа-матеріали доступні для завантаження за посиланням https://pepsi.co/media
Про компанію PepsiСo
Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.
Додаткова інформація — на сайті www.pepsico.com
Про глобальний фонд – PepsiCo Foundation
Глобальний фонд PepsiCo – заснований в 1962 році благодійний підрозділ компанії, що передає кошти в основні елементи сталої системи продовольства з метою підтримки благополуччя громад. Працюючи з некомерційними організаціями та експертами по всьому світу, ми зосереджені на наданні допомоги в боротьбі з глобальною проблемою голоду, в просуванні відповідального поводження з водою і відходами, а також підтримці лідерства жінок в усіх сферах харчової промисловості. Ми прагнемо зробити вагомий внесок у вирішення питань глобального значення через співпрацю з іншими компаніями нашої галузі, місцевими та міжнародними організаціями та нашими співробітниками.
Додаткова інформація про PepsiCo Foundation - на сайті www.pepsico.com/sustainability/philanthropy
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2021