1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo виділить понад 45 мільйонів доларів для боротьби з COVID-19 на гуманітарну допомогу і забезпечить більше 50 мільйонів продуктових наборів по всьому світу

03.04.2020

У міру того, як у всьому світі посилюються заходи з протидії руйнівних наслідків COVID-19, компанія PepsiCo та глобальний фонд PepsiCo (PepsiCo Foundation) повідомили про ініціативу, спрямовану на надання допомоги людям і регіонах, які найсильніше постраждали від вірусу, на суму понад 45 мільйонів доларів. Компанія фінансує життєвоважливі види підтримки, включно із забезпеченням засобами індивідуального захисту працівників охорони здоров'я, проведення тестів і скринінгових оглядів. А також вже займається розподілом понад 50 мільйонів продуктових наборів серед найбільш вразливих верств населення через підтримку благодійних організацій по всьому світу. Спираючись на свій досвід, PepsiCo вкладає значні кошти, щоб забезпечити харчуванням 1,71 мільярда дітей, які не можуть відвідувати навчальні заклади, зачинені через поширення COVID-19.

«Ця безпрецедентна криза зобов'язує всіх об'єднати зусилля, і компанії відіграють величезну роль в наданні життєвоважливих ресурсів для найменш захищених верств населення», - заявив Рамон Лагуарта, голова ради директорів і генеральний директор PepsiCo. «Продукти харчування - це основа діяльності PepsiCo. Тож ми вважаємо, що найкращий спосіб підтримати людей в цей важкий час –  використовувати наш досвід і можливості, а також допомогу наших партнерів, щоб забезпечити продуктами харчування тих, хто найбільше їх потребує. Ми залучимо наші глобальні ресурси, щоб надати всю необхідну підтримку зараз і в майбутньому, щоб разом з усім світом протистояти COVID-19».

Компанія виділить 45 мільйонів доларів США на підтримку постраждалих від коронавірусу, включаючи наступні виплати, які компанія планує збільшити в найближчі тижні:

  • 15,8 мільйонів доларів США в Північній Америці, де зареєстровано найбільшу кількість випадків зараження COVID-19 в світі. Зусилля PepsiCo зосереджені, перш за все, на забезпеченні харчуванням дітей, які не відвідують школу - 22 мільйони з них кожен день отримували дешеве або безкоштовне харчування в рамках Національної програми шкільних обідів. Компанія також фінансує забезпечення працівників охорони здоров'я засобами індивідуального захисту, проведення тестів і скринінгових оглядів, а також надає фінансову підтримку працівникам ресторанів у США, які втратили роботу. 
  • 7,7 мільйонів доларів США в Європі, де цілі країни знаходяться в режимі ізоляції, а лікарні зіткнулися з нестачею місць. Компанія особливо концентрує увагу на найбільш постраждалих країнах, таких як Франція, Італія та Іспанія, щоб зміцнити потенціал місцевих систем охорони здоров'я. Зокрема, PepsiCo фінансує розподіл товарів першої необхідності, включаючи продукти харчування, засоби індивідуального захисту та засоби перевезення хворих. Фінансування буде використовуватися для підтримки найменш захищених соціальних груп, перш за все літніх людей та дітей, багато з яких знаходяться в ізоляції. 
  • 6,5 мільйонів доларів США в Латинській Америці, щоб за рахунок розширення можливостей місцевого продовольчого банку допомогти підготуватися до очікуваних наслідків поширення COVID-19. Зокрема, підтримка банку продовольства дозволить забезпечити запас основних продуктів харчування, транспортування персоналу, а також навчання персоналу банку продовольства методам зниження ризику передачі вірусу. Некомерційні партнерства PepsiCo також забезпечать харчуванням мільйони дітей, які не відвідують школу та їхні сім'ї.
  • 7,2 мільйона доларів США в Африці, на Близькому Сході і в Південній Азії - там, де потрібні виняткові заходи у зв'язку із швидким зростанням населення та особливостями економік, що розвиваються. PepsiCo інвестує в розширення розподілу продуктів харчування серед найбільш вразливих верств населення в партнерстві з провідними неурядовими організаціями, щоб підтримати зусилля уряду щодо підтримки місцевого населення.
  • 3,3 мільйона доларів США в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Австралії, Новій Зеландії та Китаї, які відчувають руйнівний вплив COVID-19 довше, ніж будь-яка інша частина світу. Компанія раніше профінансувала забезпечення засобами індивідуального захисту працівників охорони здоров'я в Китаї і Південній Кореї. PepsiCo також допоможе в боротьбі з голодом серед найбільш незахищених груп населення на Філіппінах, в Таїланді, В'єтнамі та Австралії, в тому числі за допомогою програм роздачі продуктів харчування, особливо в сільських районах.

Компанія також профінансує глобальні проєкти для пошуку шляхів вирішення проблеми. У найближчі дні і тижні PepsiCo оголосить про додаткові програми для підтримки місцевих громад, оскільки COVID-19 продовжує поширюватися і потреби людей зростають. Знаючи що співробітники PepsiCo по всьому світу також хочуть допомогти оточуючим в цей важкий час, глобальний фонд PepsiCo надає можливість зробити благодійний внесок з коефіцієнтом «два до одного» в групу некомерційних організацій для боротьби з COVID-19 в усьому світі протягом наступних чотирьох тижнів і виділить до 2 мільйонів доларів США на підтримку некомерційних організацій, обраних співробітниками.

Крім цього, PepsiCo тісно співпрацює зі своїми партнерами на ринку –  постачальниками, клієнтами та некомерційними організаціями –  і визначає спільні програми фінансування, що зможуть розширити доступ до критично важливих ресурсів харчування для сімей, які постраждали від COVID-19. Додаткова інформація про заходи PepsiCo по боротьбі з COVID-19 - на сайті http://pepsico.ua/ Медіа-матеріали доступні для завантаження за посиланням https://pepsi.co/media


Про компанію PepsiСo

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація — на сайті www.pepsico.com   


Про глобальний фонд – PepsiCo Foundation

Глобальний фонд PepsiCo – заснований в 1962 році благодійний підрозділ компанії, що передає кошти в основні елементи сталої системи продовольства з метою підтримки благополуччя громад. Працюючи з некомерційними організаціями та експертами по всьому світу, ми зосереджені на наданні допомоги в боротьбі з глобальною проблемою голоду, в просуванні відповідального поводження з водою і відходами, а також підтримці лідерства жінок в усіх сферах харчової промисловості. Ми прагнемо зробити вагомий внесок у вирішення питань глобального значення через співпрацю з іншими компаніями нашої галузі, місцевими та міжнародними організаціями та нашими співробітниками. 

Додаткова інформація про PepsiCo Foundation - на сайті www.pepsico.com/sustainability/philanthropy