1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Як РepsiCo береже воду по всьому світу

21.03.2020


22 березня відзначається День води. Його мета – привернути увагу громадськості до збереження та ефективного використання водних ресурсів. 

Вода – це основа бізнесу нашої компанії. Тому PepsiCo в Україні та в усьому світі дуже відповідально ставиться до цього ресурсу. Перемагаючи відповідально, ми дбайливо використовуємо воду та підтримуємо місцеві громади в регіонах розташування наших виробництв.

Зокрема, до 2025 року PepsiCo ставить собі за ціль:  
  1. Підвищити ефективність використання водних ресурсів у сільськогосподарському ланцюжку постачання на 15%, а у виробничих процесах – на 25% 
  2. Відновлювати 100% води, яку ми використовуємо на виробництві. 
  3. Забезпечити постійний доступу до води для 25 млн людей по всьому світу.
І ми вже досягли значного прогресу. Тільки в Україні з 2013 року ми скоротили споживання води на 22% з розрахунку на тонну виробленої продукції. Також, в рамках проекту «Чиста вода», ми забезпечили постійним доступом до води для пиття та приготування їжі 8 000 дітей у Київській та Миколаївській областях.



Про компанію PepsiСo

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація — на сайті www.pepsico.com



Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». 

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua