1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo Agro Forum 2020: Перемагаємо разом із нашими постачальниками

03.03.2020

PepsiCo_ArgoNews_ArticleIMG.jpg
26 лютого в Києві агрокоманда ПепсіКо Україна провела навчальний семінар для постачальників чипсової картоплі.
 
Захід відвідали більше тридцяти представників агрогосподарств, які вирощують та постачають картоплю на виробництво чипсів Lay’s у Миколаївській області. Разом з українськими та зарубіжними експертами ПепсіКо вони обговорили кращі практики підготовки ґрунту та вирощування чипсових сортів картоплі в різних кліматичних зонах.
 
Сергій Крівіч, керівник департаменту агрозакупівель ПепсіКо Україна: «Хрусткі та золотисті чипси Lay’s – це високоякісна сортова картопля, що потребує особливих умов та технологій вирощування. ПепсіКо – світовий експерт у цій справі, тож нам є чим поділитися з українськими агрогосподарствами. Для цього вже вдруге ми проводимо PepsiCo Agro Forum. Для наших постачальників це можливість перейняти нові технології та кращі практики вирощування чипсової картоплі. А для ПепсіКо – отримати якісну сировину для виготовлення чипсів Lay’s».

Про компанію PepsiСo 

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2018 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 64 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація – на сайті www.pepsico.com


Про PepsiСo в Україні 

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua