1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Better Self: як PepsiCo перевершує очікування споживачів

17.01.2020

n135_1.jpg

Як створити культуру, орієнтовану на клієнта, що таке тренд Better Self та як викликати усмішку та позитивні емоції у своїх споживачів? Відповіді на ці запитання читайте нижче у інтерв’ю з Генеральним директором компанії PepsiCo Україна Мареком Томалаком для видання KPMG Україна.

PepsiCo відома як одна з провідних світових компаній з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Які основні рушійні сили розвитку та зростання компанії?

Три основні пункти, які ми тримаємо в полі зору: бути швидшими, сильнішими та кращими. Вони дають нам міцний фундамент, хоч і звучать досить просто. Швидше полягає в тому, що ми прагнемо бути клієнтоорієнтованими і швидко реагувати на очікування споживача Це також означає, що ми маємо бренди, які виграють на ринку завдяки своїм перевагам, представленості у відповідних споживацьких нішах. Бути сильнішими означає, що ми реінвестуємо свої ресурси у можливості та диверсифікуємо таланти. А бути кращим - це позитивно впливати на планету та суспільство там, де наші масштаби діяльності мають значення. Йдеться про якісне харчування, відходи, воду тощо.

Які основні виклики постають перед вами? І як ви даєте їм лад?

Основний виклик я вбачаю у розвитку талантів. PepsiCo в Україні швидко зростає. Але цей темп має бути суголосним зростанню талантів. Для нас важливо бути впевненими у тому, що ми рекрутуємо та навчаємо саме стільки талантів, скільки потрібно. Ми вкладаємо значні кошти як у фінансове заохочення, так і в навчання наших працівників. Намагаємося більше залучати передовий регіональний та галузевий досвід. 

До якої стратегії вдається PepsiCo, аби виграти битву за споживача? 

Усе обертається навколо набутого споживачами досвіду. І вже потім обґрунтування ціни, яку вони сплачують за відмінну якість та неймовірні історії, які бренд створює для них. Для наших клієнтів також важливо бачити, у чому, порівняно з іншими брендами, полягає наша цінність. Крім того, ми розмежовуємо покупця та продавця, аналізуємо мотивацію та потреби останнього, а також намагаємося задовольнити його потреби.

Яку роль у цій битві відіграють технології?

Шлях до розбудови брендів лежить через історії: розповіді про продукти, їхнюякість і переваги, про стиль життя і події, під час яких бренд приходить у життя споживача. Технології допомагають нам зробити цю комунікацію більш особистісною. Ми можемо запропонувати те, що має особливу цінність для клієнта.

Чи змінюються цінності клієнтів і як саме? Чим викликані ці зміни?

Одна з найбільших тенденцій – це Better Self (кращий ти). Споживач хоче жити здоровіше та гармонійніше. Це впливає на вибір продуктів, зміну способу життя, переоцінку життєвих цінностей. Клієнти хочуть отримувати більш здорову продукцію, але не готові змінювати її смак. І ми намагаємося відповідати цим очікуванням. PepsiCo запропонувала низку безцукрових інновацій. Другий тренд – увага до впливу бренду на довкілля. Ми дбаємо про природу, зокрема обмежуючи вплив використаної упаковки. У рамках пілотного проекту у Вишгороді ми з партнерами допомагаємо жителям цього міста збирати, сортувати та утилізовати використану упаковку.

Як би ви охарактеризували нове покоління як клієнтський сегмент та їхні уподобання?

Молоді люди мають доступ до цифрових технологій і простішого обміну інформацією. Проте в Україні загалом ми бачимо відкритість до інновацій усіх вікових груп, а не лише молоді. Особливо, коли йдеться про такі ініціативи, як сталий розвиток.

У чому секрет якісного обслуговування клієнтів? Розкажіть, будь ласка, про підхід PepsiCo.

Ми маємо багато інструментів моніторингу. Один із них — програма «компас», в основі якої відстеження настроїв у соціальних медіа. Ми аналізуємо, які нові тренди з’являються і на якому етапі розвитку вони перебувають. Відштовхуючись від цього, можемо визначити наявні можливості. З іншого боку, ми аналізуємо макроекономічну ситуацію, зміни в структурі роздрібної торгівлі та конкурентне середовище.

Які технології допомагають зрозуміти споживача?

З одного боку, завдяки технологіям, присутнім у житті споживачів, ми можемо бути частиною їхньої історії і звертатися до них через усі доступні медіа. З іншого – довіра, яку до нас виявляє споживач, повинна полегшувати його вибір під час купівлі нашої продукції. 

Як зміниться ваша компанія упродовж п’яти років?

Звісно, ми будемо збільшувати інвестиції у цифрові технології. маємо переконатися, що адаптували наші пропозиції до потреб клієнтів, які постійно ускладнюються і дуже конкретизуються. Але провідна ідея лишатиметься незмінною. Ми й надалі розвиватимемо тренд Better Self, що вимагає здоровіших, збалансованіших і більш сталих рішень. Наше бачення звучить так: більше усмішок із кожним відкушеним шматочком та зробленим ковтком. І ці усмішки означають не лише задоволення, отримане від споживання продукту, але й задоволення від кращої пропозиції – здоровішої, менш калорійної і менш шкідливої для планети.

Як створити організацію, яка одержима клієнтами?

Це — частина культури. Коли ми впроваджували таку культуру, то організовували так звані «візити додому». Наші керівники з продажу або HR-підрозіділів відвідували наших споживачів вдома та розпитували про їхній щоденний побут. Вони розповідали про вибір, який роблять щодня, як і що обирають у магазині, про здійснені покупки, про отримане від товару задоволення. Коли ви розумієте, між чим і чим балансує конкретний споживач, обираючи продукти, то отримуєте новий рівень розуміння потреб клієнтів. Додаєте таку цінність, що робить вас найкращими. Такий дуже особистісний досвід змінює мислення.

Які компетенції співробітників життєво важливі для розбудови клієнтоорієнтованої організації?

Замало мати хорошу ідею. Ви маєте втілити її в життя. У PepsiCo ми маємо переконатися, що продукція, яку ми пропонуємо, відповідає усім вимогам. Це вимагає чимало сил, тож для втілення задуманого потрібне неабияке терпіння.

Наскільки мені відомо, ви бігаєте марафон. Що вас мотивує?

Це питання піклування про себе – кращого та здоровішого. З іншого боку, коли ви маєте велику мету, це справді надихає. Коли ви вирішуєте пробігти 250 кілометрів в Ісландії і маєте чіткий план, то, зробивши це, отримуєте неабияке задоволення. Якщо займатися менш амбітними справами або переживати не настільки амбітні емоції, то енергії матимите менше. Ось чому, як на мене, мати амбітну мету, це основне. І тоді біг стає для вас розвагою.

За матеріалами: KPMG Review Magazine "Клієнтоманія"

 

Про компанію PepsiСo 

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2018 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 64 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація – на сайті www.pepsico.com


Про PepsiСo в Україні 

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua