1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Кадрові рішення: HR-директор PepsiCo Україна Оксана Пальгуєва про те, як в компанії навчають співробітників і продюсують таланти

15.10.2019


Як в компанії налагоджено навчання співробітників? Які спеціальні програми застосовуються для загальної ефективності компанії?

Life Long Learning - ключовий принцип навчання та розвитку в компанії. Ми створюємо середовище та культуру, які підтримують цей принцип і сприяють його безперервній реалізації. Система навчання PepsiCo клієнтоорієнтована і досить гнучка. Кожен співробітник може самостійно планувати свій графік тренінгів відповідно до заздалегідь визначених пріоритетів. В онлайн-систему PepsiCo University інкорпоровано понад тисячу програм з поділом на функціональні коледжі (маркетинг, R& D, продажі та т. д.), Розвиток лідерських компетенцій, Culture Builders, крос-функціональне навчання та блок за компетенціями майбутнього (критичне мислення, digital) . По кожному з напрямків можна підібрати літературу, яка також розміщена в корпоративних онлайн-бібліотеках.

Вагома частина PepsiCo University – очні тренінги для відпрацювання критично важливих навичок і компетенцій. Тут також існує певна гнучкість: програми, як правило, плануються з декількома опціями по датах і локаціях. Для керівників це постійно оновлюваний curriculum по managers 'qualities - від надання базових навичок на сходинці first time manager або leader of managers до відточування навичок побудови залученої команди і розвитку співробітників в форматі коучингу. Для фахівців і керівників доступний пакет програм soft skills, адже у великій організації з матричною структурою важливо розуміти, як будувати взаємодію на різних рівнях, вміти правильно комунікувати, презентувати свої ідеї та проекти. Фронтлайн функцій продажів та виробництва навчається з профільних програм, що дозволяють опанувати професію, скажімо, торгового агента або наладчика від A до Я. І це не вичерпний перелік. Зовнішні та внутрішні реалії постійно змінюються, вимагаючи навичок, про які ще вчора, можливо, ніхто не думав. PepsiCo оперативно реагує на такі запити, створюючи нові та оновлюючи існуючі програми.

Чи є якісь фірмові розробки компанії в розвитку співробітників?

Всю систему навчання PepsiCo можна назвати фірмовою розробкою. Але якщо звузитися до окремих програм, не без гордості можна говорити про глобальні та регіональні програми підготовки лідерів Accelerated Leadership Program, Next Step. Є й діаметрально протилежні за цільовою аудиторією локальні програми підготовки виробничого фронтлайну, що складаються з inclass-занять з технічним тренером і практичною частиною з наставником для відпрацювання набутих знань і навичок. Тема окремої розмови - програми з отримання критичного досвіду.

Яких співробітників можна назвати цінним активом компанії? Якими навичками, психологічними в тому числі, вони повинні володіти?

Для нас це співробітники-лідери, готові інвестувати в безперервне навчання, розвиток, націлені на командну роботу і досягнення загальних результатів організації.

Ключові навички та характеристики, які ми очікуємо бачити у кожного співробітника, описані в моделі лідерства PepsiCo - Leadership Excellence Framework. Є 10 компетенцій в трьох блоках: 1-й - визначення порядку денного, 2-й - залучення інших, 3-й - виконання правильним способом. У них описуються якості, необхідні для досягнення співробітником успіху в поточній і майбутніх ролях. Модель лідерства, незважаючи на свою назву, призначена не тільки для керівника. Ми впевнені, що лідером має і може бути кожен на своєму робочому місці.

Все частіше великий бізнес говорить, що йому простіше самостійно підготувати майбутніх співробітників, аніж переучувати випускників вузів. Чи є така тенденція, що професійна освіта поступово стає турботою бізнесу?

Якісна вища освіта вчить думати, аналізувати, знаходити потрібну інформацію. Ці навички не менш цінні, ніж отримані у вузі профільні знання. Співробітник з такими якостями легко опанує потрібну спеціальність і надалі зможе використовувати всі можливості для кар'єрного розвитку всередині компанії. Світ змінюється дуже швидко, щодня з'являється нова інформації, і тут дуже важливо вміти працювати з отриманим масивом даних. Турботою компаній стає адаптація отриманих знань до реалій бізнесу, валідація їх на практичність і подальше вдосконалення профільних навичок. Ця формула, на мій погляд, працює прекрасно. У нашій компанії ми раді випускникам вузів, котрі думають, аналізують та готові застосовувати свої знання і отримувати нові. Ми говоримо їм: «Your talent - our stage!».

Джерело: журнал «ТОП-100. Рейтинг крупнейших» №3-4 сентябрь-октябрь 2019

 


Про компанію PepsiСo 

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2018 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 64 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація – на сайті www.pepsico.com


Про PepsiСo в Україні 

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua