1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Найважливіше – завжди бути відкритим до можливостей» - Ольга Пінчук, бренд-менеджер брендів «Чудо», «Машенька»

28.05.2019

n51.jpg

Програма стажування PepsiCo Gо – реальний шанс для молодих спеціалістів стати частиною нашої команди.Ми поговорили з Ольгою Пінчук, в минулому – стажером, а нині – бренд-менеджером брендів “Чудо” та “Машенька” і дізналися про її враження від стажування в PepsiCo.

Як ти потрапила в PepsiCo?

У PepsiCo я прийшла, навчаючись на останньому курсі Києво-Могилянської академії. У травні був мій перший день в компанії, а в червні я вже отримала диплом маркетолога. Надіслати резюме мені порадив викладач. І вже після першої співбесіди я зрозуміла, що хотіла б розпочати кар’єру саме в PepsiCo. Мене вразило захоплення, з яким співробітники розповідали про свою роботу, – так зазвичай говорять про мрії, а не про щоденні обов’язки. Тому я була дуже рада, що змогла пройти відбір на стажування у відділ Інсайтів (ринкові дослідження) PepsiCo.

Що тебе найбільше здивувало, коли ти потрапила в компанію?

PepsiCo ламає стереотип щодо обов’язків trainee. Я була готова вчитися на дрібній роботі, була готова до «перекладання папірців», натомість мене з першого дня залучали до реальних проектів, важливих зустрічей та дали можливість зробити свій внесок у роботу бізнесу.

Розкажи детальніше про стажування, як воно проходило та що дало тобі?

Протягом першого етапу стажування (з травня до серпня) я мала можливість познайомитися з усіма функціями і чіткіше зрозуміти, де починається робота бренд-менеджера, а де краще звернутися до інсайтів, як впливає на бізнес логістика та як продукт потрапляє з виробничої лінії на полицю магазину. Саме завдяки тренінгам від керівників функцій я зрозуміла, що далі хотіла б розвиватися в команді бренд-менеджерів.

Після фінальної презентації проектів у вересні мені запропонували продовжити стажуватися в команді бренд-маркетингу Sandora. Так розпочався другий етап стажування – річний. Він передбачав розширення обов’язків та майже повний робочий тиждень. При цьому 8 робочих годин залишалися вільними, їх можна було розподілити на свій розсуд: взяти ще один вихідний чи скоротити на кілька годин інші робочі дні. Це дуже зручно, коли поєднуєш роботу й навчання.

Цей етап був ще цікавішим завдяки насиченості та швидшому темпу. У мене вже були базові навички роботи зі специфічними для FMCG-компаній базами даних, я знала основи storytelling та методів аналізу бізнес-результатів і планування. Це та база, яку я отримала під час стажування у відділі інсайтів, тож адаптація в маркетингу пройшла швидше.

Чи співпали твої очікування від програми стажування з реальністю?

Стажування в PepsiCo перевершило всі мої сподівання насамперед завдяки стрімкому професійному та особистому розвитку. Програма дуже насичена подіями та можливостями. Тренінги, презентації, знайомства – все це значно розширює світогляд і мотивує докладати максимум зусиль, щоб розвиватися далі.

Чому те, що ти робиш, це круто?

Я давно розуміла, що маркетинг – це моє, але раніше це було на інтуїтивному рівні, а зараз я вже чіткіше розумію, чому люблю свою роботу. Мені подобається бачити весь бізнес-процес у цілому та брати участь в кожному з його етапів. Ми тісно співпрацюємо з колегами із R&D (англ. research and development – дослідження та розробки), з продажів, юристами. Бренд-менеджер в PepsiCo – це людина, яка бачить нерозривний зв’язок між цифрами, аналітикою та подальшими маркетинговими рішеннями, в тому числі й креативними. Ідеально, коли оригінальна реклама чи незвичні шляхи просування продукту – це рішення, що базуються на аналітиці.

Як зараз відбувається твій професійний розвиток?

Я дуже ціную PepsiCo за можливість швидко розвиватися завдяки не лише практиці, а й тренінгам, семінарам, участі у конференціях. PepsiCo – глобальна компанія, тож тут завжди можна прослухати цікавий вебінар, пройти курс онлайн у PepsiCo University чи перейняти кращі практики колег з інших країн. А відкритий доступ до бібліотек PepsiCo допомагає легко заповнити можливі теоретичні прогалини.

Водночас середовище PepsiCo насичене не лише робочими подіями. Тут регулярно проходять різноманітні соціальні заходи. Ми допомагаємо дітям-сиротам, висаджуємо дерева, турбуємося про екологію. Такі події дозволяють дивитися навколо себе ширше та не забувати, що окрім особистого життя від тебе залежить ще багато речей.

Що потрібно, щоб стати частиною команди?

Найважливіше, що я можу порадити з власного досвіду, – бути відкритим до можливостей і відкинути сумніви. За останній час у PepsiCo прийшло дуже багато молодих талантів, і це доводить, що шлях до нас відкритий. Наші колеги готові вчити й ділитися досвідом, тому влитися в команду дуже легко, варто лише показати свою зацікавленість. Тим більше, що зараз в компанії відкритий набір на програму стажування PepsiCo Go в Києві. Раджу скористатися шансом та подати заявку за посиланням https://pepsico-ukraine.vcv.ai

 


Про компанію PepsiCo


Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2018 році обсяг продажів PepsiCo склав понад 64 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com  


Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s і «Хрусteam». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» і дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua