1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

УЄФА ТА PEPSI®: Imagine Dragons виступлять на церемонії відкриття фіналу Ліги Чемпіонів УЕФА, що пройде за підтримки PEPSI

10.05.2019


ПЕРЧЕЙЗ, ШТАТ НЬЮ-ЙОРК, 9 ТРАВНЯ 2019 Р.
#FORTHELOVEOFIT — УЄФА та PEPSI® анонсували назву групи, яка виступить наживо на церемонії відкриття фіналу Ліги чемпіонів 2019 року, — це Imagine Dragons. Рок-музиканти, лауреати премії «Греммі», відомі всьому світу своїми сенсаційними хітами «Radioactive» і «Thunder», 1 червня за кілька хвилин до початку матчу вийдуть на сцену на стадіоні «Метрополітано» у Мадриді. Церемонія пройде за підтримки Pepsi.

За версією інтернет-сервісу потокового відео Spotify, Imagine Dragons визнана найбільш стрімінговою групою 2018 року. За її творчістю стежать фанати в усьому світі. Музиканти запалять серця глядачів неповторним звуком й енергетикою, наелектризувавши атмосферу на стадіоні перед початком матчу.

Церемонія відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА, яка вже четвертий рік поспіль проводиться за підтримки Pepsi, — це злиття світу розваг і спорту, що супроводжується неймовірними номерами кращих з кращих у світі музики. Сенсаційний виступ на відкритті фіналу минулого року поп-співачки Дуа Ліпа вселяє в глядачів упевненість, що на церемонії 2019 року виступлять музиканти, чий рівень виконання перевершить все бачене до цього в фіналах Ліги чемпіонів УЄФА. На вболівальників чекає дуже видовищне й надзвичайно музичне шоу в супроводі піротехнічних та інших спецефектів.

Ден Рейнольдс, вокаліст групи Imagine Dragons, зазначає: «Для нас честь виступити для найпалкіших фанатів на планеті на церемонії відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА за підтримки Pepsi. У Мадриді буде чудове шоу».

Цього року фінал відбудеться на стадіоні «Метрополітано» у Мадриді 1 червня. Його транслюватимуть у більш ніж 200 країнах. А церемонія відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА за підтримки Pepsi пройде всього за 10 хвилин до початку найважливішого матчу для європейського клубного футболу.

«Для Pepsi, бренда, що сягає своїм корінням у світ музики і футболу, немає нічого більшого або кращого, ніж церемонія відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА. Партнерство з УЄФА з метою залучити до фіналу живу музику — це найпрекрасніший спосіб розділити з футбольними фанатами їхню — і нашу — любов до цього приголомшливого виду спорту і дозволити їм зануритися в гру якомога глибше,каже Наталія Філіппосьянц, старший директор з маркетингу міжнародного бренда Pepsi, компанії PepsiCo. — Щороку ми створюємо все краще видовище, підігріваючи запал на стадіоні за кілька хвилин до початку матчу. Участь у цьогорічній церемонії відкриття такої неймовірної рок-групи, як Imagine Dragons, — це гарантія захопливого фіналу, істинне свято партнерства та запорука майбутньої співпраці».

Гай-Лоран Епштейн, директор з маркетингу UEFA Events SA, зазначає: «Ми дуже раді співпраці з Pepsi у рамках церемонії відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА 2019 р. Уже четвертий рік поспіль церемонія зводить воєдино світ музики, розваг і спорту та стає неймовірною подією для вболівальників. Pepsi — це ідеальний партнер, який допомагає нам досягти поставленої мети. Минулого року виступ Дуа Липа був надзвичайно успішним. Унікальний допис про шоу співачки в соціальних мережах встановив новий рекорд за популярністю серед читачів нашої сторінки. Ми впевнені, що енергія рок-музики Imagine Dragons дасть глядачам чудовий заряд емоцій перед початком головного матчу, який запам’ятається їм назавжди».

Поряд із продовженням спонсорської підтримки Ліги чемпіонів УЄФА на початку року Pepsi запустила глобальні слоган і платформу FOR THE LOVE OF IT™, що є частиною кампанії, героями якої стали Лео Мессі та Мохаммед Салах. Кампанія втілює в життя любов нашого бренда до футболу та допомагає побачити, як далеко люди можуть зайти заради любові до смаку Pepsi.

Крім того, Pepsi прийматиме футбольних уболівальників на Фестивалі чемпіонів УЄФА в Мадриді, що допоможе створити атмосферу свята ще до початку матчу. На фестиваль можуть прийти всі охочі. Тут протягом чотирьох днів свою творчість даруватимуть безліч музикантів, а ключовими подіями стануть виступи популярних діджеїв Dimitri Vegas & Like Mike в п’ятницю, 31 травня, та глобальної поп-групи Now United у суботу, 1 червня; саме ця група записала новий джингл Pepsi.

Для отримання додаткової інформації відвідайте www.facebook.com/uefachampionsleague та офіційні сторінки Pepsi у Facebook. Приєднуйтесь до онлайн-обговорення з хештегом #FORTHELOVEOFIT.

ДЛЯ ОТРИМАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО:
Nicole.Tronolone@pepsico.com

n44_1.jpg

 


Про компанію PepsiCo


Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2018 році обсяг продажів PepsiCo склав понад 64 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com  

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s і «Хрусteam». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» і дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua