1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

До сортування відходів в Україні вперше доєдналися 26 дитсадків Миколаєва

15.03.2019

1 (3).jpg

26 дитячих садочків міста Миколаєва доєдналися до всеукраїнського марафону з роздільного збору відходів, який проходить за підтримки компанії PepsiCo Україна. Це перший вітчизняний досвід участі дошкільних навчальних закладів у проекті, від результатів якого залежить поширення еко-практики на інші міста країни.

На першому етапі проекту організатори вже провели ознайомчий тренінг з роздільного збору відходів для вихователів та презентували перші три екологічні уроки, які вже сьогодні можна проводити з дітьми в ігровому форматі. Це ігри на розуміння природи, її впливу на людину, та як люди завдають шкоди навколишньому середовищу.

«У сучасному світі і бізнесу, і звичайним громадянам важливо бути відповідальними та дбати про довкілля. А хто як не діти є рушійною силою всіх позитивних змін! Тому турботу про довкілля слід виховувати з найменшого віку»говорить Наталія Фесюн, представник генерального партнера проекту, менеджер з комунікацій з органами влади та громадськістю компанії PepsiCo Україна.

Метою освітнього проекту, що успішно реалізується в Миколаєві з 2016 року, є формування навичок правильного поводження з побутовими відходами в навчальних закладах та дбайливого ставлення до довкілля. В ході навчання діти та підлітки краще розуміють користь, вигоди сортування відходів, вчаться розділяти відходи систематично та здавати їх на вторинну переробку.
«Місто Миколаїв стало прикладом для України з реалізації ефективної моделі управління побутовими відходами в навчальних закладах. Набутий досвід вже поширено на інші міста та за межі нашої країни», - сказала Юлія Мархель, голова всеукраїнського оргкомітету проекту School Recycling.

«В Україні немає єдиної системи сортування відходів. Це виключно локальний досвід. Тому сьогодні в нас історичний момент. Сподіваюся, що вже незабаром , як вже це було раніше з нашими школами, на основі опрацьованої миколаївської моделі почнуть сортувати відходи дитячі садочки й в інших українських містах», - звернулася до вихователів дитсадків Анна Ганжул, координатор проекту.

Організаційно-методичне забезпечення проведення Проекту у 2019 році здійснює Міжнародний молодіжний рух School Recycling World, спільно з громадською організацією «Let's do it, Ukraine» та КУ «Агенція розвитку Миколаєва» за підтримки генерального партнера проекту компанії PepsiCo Україна, Миколаївської міської ради, Департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради, Управління освіти Миколаївської міської ради, Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, Мішково-Погорілівської сільської ради.

Джерело: http://mkrada.gov.ua

2 (3).jpg

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2018 році обсяг продажів PepsiCo склав понад 64 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com  

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s і «Хрусteam». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» і дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua