1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Ліонель Мессі і Мохаммед Салах побилися на дуелі заради любові до Pepsi®

13.02.2019


12.02.2019 Pepsi® представив свою міжнародну футбольну кампанію 2019 року на оновленій платформі і з новим фірмовим слоганом: PEPSI, FOR THE LOVE OF IT. Закликаючи людей усім серцем віддаватися улюбленій справі, кампанія FOR THE LOVE OF IT втілює любов бренду до футболу: ця всесвітньо відома спортивна гра впродовж багатьох десятиліть нерозривно пов'язана з іміджем Pepsi. Цього року промокампанія віддає данину багаторічному партнерству з Лігою чемпіонів УЄФА. Уперше в історії бренду два кращі футболісти світу зійшлися у двобої віч-на-віч  у «фірмовому» стилі Pepsi.

Зірками креативної серії роликів Last Can Standing («Останній герой») стали чотириразовий володар «Золотої бутси УЄФА» Ліонель Мессі і форвард-рекордсмен, «єгипетський фараон» Мохаммед Салах. Два легендарних нападники б'ються один з одним у жартівливій дуелі, демонструючи свою майстерність у боротьбі за баночку освіжаючого Pepsi. Зупинившись на маленькій автозаправній станції, футболісти із прикрістю виявляють, що в холодильнику залишилася всього одна баночка улюбленого напою. Після цього спортсмени обмінюються барвистими трюковими ударами, прагнучи першими дістатися до жаданого призу.

«Зйомки в новому рекламному ролику для Pepsi принесли із собою безліч позитивних емоцій і, на мою думку, нам вдалося передати ідею, що улюблена справа може бути захоплюючим і веселим заняттям. Щиро сподіваюся, що нова промокампанія продовжить мотивувати шанувальників футболу слідувати своєму серцю і віддаватися  любові до нашої гри », – зазначив Ліонель Мессі.

«Я дуже радий, що наше партнерство з Pepsi набуває глобальних масштабів, і з нетерпінням чекаю майбутніх спільних проектів», – поділився, у свою чергу, Мохаммед Салах.

Нова рекламна кампанія Pepsi буде проходити в 65 країнах світу, починаючи із сьогоднішнього дня і до фіналу Ліги чемпіонів УЄФА в Мадриді. Крім телевізійних роликів, вона охоплює  ексклюзивний цифровий контент, дизайнерську упаковку, зовнішню рекламу та промоматеріали в точках продажу Pepsi і Pepsi Black / MAX. Під час зйомок кампанії 2019 року бренду вдалося закарбувати унікальні «закулісні» кадри з Мессі і Салахом. Зірки футболу ніколи не розлучаються із м'ячем, і камери Pepsi, що постійно працювали, зафіксували їхню приголомшливу майстерність – як на полі, так і на тлі знімальних декорацій. Бренд планує поділитися цим ексклюзивним контентом зі своїми підписниками в соціальних мережах.

«З року в рік Pepsi прагне радувати футбольних фанатів, показуючи їм улюблених героїв із найнесподіванішого і найдивовижнішого боку, – прокоментувала Наталія Філіппосьянц, віце-президент із питань маркетингу міжнародних торгових марок напоїв PepsiCo. – Нова платформа FOR THE LOVE OF IT уособлює наш бойовий настрій та об'єднує всі наші починання. Наша компанія впродовж багатьох десятиліть дбайливо плекає любов своїх споживачів до футболу. І в цьому році у своїй новій кампанії ми зробили акцент на несподіваних поворотах, якими славиться найпопулярніша гра всіх часів і народів, і постаралися подарувати свято шанувальникам спорту і наших напоїв по всьому світу».

Українських любителів футболу також чекає багато приємних сюрпризів, починаючи з березня.

Pepsi є спонсором Ліги чемпіонів УЄФА.

Приєднуйтесь до онлайн-діалогу із хештегом #FORTHELOVEOFIT.

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. В 2017 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua