1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Робокур’єр зі снеками Hello Goodness від PepsiCo їде до університету

16.01.2019

robokuryer.jpg

З 3 січня 2019 року найдружніший новий першокурсник приїздить до Тихоокеанського університету у м. Стоктон, штат Каліфорнія, і привозить з собою безліч снеків та напоїв. Знайомтеся зі «снекботом»: це робот, який пересувається без водія і доставляє зголоднілим студентам спокусливі снеки та напої від Hello Goodness, спеціально відібраного портфелю брендів компанії PepsiCo. Парк снекботів Hello Goodness – це інновація від найбільшого виробника продуктів харчування у Сполучених Штатах, яку PepsiCo реалізувала як партнерський проект разом із компанією з виробництва робототехніки Robby Technologies (Сан-Франциско). Ці робокур’єри привозитимуть смачні та корисні для здоров’я снеки та напої безпосередньо студентам, що допоможе їм перекусити у максимально зручний спосіб.

Оскільки студенти бажають перекусити прямо на ходу серед безлічі справ у своєму щільному графіку, вони радше розглядають снеки як найкращий спосіб утамувати голод, ніж три стандартні прийоми їжі в університетах. Снекботи Hello Goodness є зручними в користуванні й одночасно можуть розважити людей, які мають потребу швидко перекусити, оскільки вони пропонують широкий вибір на будь-який смак, наприклад: попкорн Smartfood Delight, чіпси Baked Lay's та SunChips, чай Pure Leaf, газовані напої, LIFEWTR та холодна каву від Starbucks.

«Ми із захопленням запускаємо проект Hello Goodness із роботизованої доставки продуктів харчування. Таким чином ми переосмислюємо концепцію харчування студентів у майбутньому», – повідомляє Скотт Фінлоу, віце-президент компанії PepsiCo з питань інновацій. «PepsiCo має унікальну можливість якнайкраще обслужити амбітних студентів коледжів та університетів, об’єднавши  усі переваги портфелю Hello Goodness з нашим досвідом інновацій у сфері проектування та конструювання обладнання».

Не бажаючи зупинятися на досягнутих успіхах, які мали торговельні автомати  Hello Goodnes, компанія PepsiCo вирішила поглибити ідею організованої зручності та застосувати її у нових форматах, місцях і платформах. Так, до кінця року планується отримати до 50 тис. точок взаємодії. Снекбот – це частина цієї програми, він створений для того, щоб завжди й усюди  пропонувати споживачам варіанти їжі.

«Ми із захопленням вітаємо снекботи у нас в університеті, це зручна та поживна можливість поїсти», – зауважує Метт Каміно, директор із питань онлайн-продажів Тихоокеанського університету у м. Стоктон. «Ця інноваційна технологія від компанії PepsiCo поліпшить життя і наших студентів, і персоналу, і викладачів, які вже оцінили усі її переваги».

У Тихоокеанському університеті зараз можна замовити їжу та напої з 9 ранку до 5 вечора за допомогою спеціального мобільного додатку. Снекбот доставить замовлення у понад 50 спеціально відведених для цього місць по всій території університетського містечка, площа якого сягає 175 акрів. Таким чином, студенти матимуть можливість із насолодою перекусити на перервах.

Робокур’єри можуть пересуватися на відстань понад 20 миль, не потребуючи додаткової зарядки. Вони мають убудовану камеру та фари, що уможливлює пересування в повній темряві та під час сильного дощу. Спеціальна конструкція коліс дозволяє їм долати пагорби та кручі.

Мобільний додаток для замовлення їжі та напоїв доступний усім, хто має корпоративну електронну пошту в домені Тихоокеанського університету.

 

Про компанію PepsiCo
Продукцію компанії PepsiCo купують більше мільярда разів на день у понад 200 країн світу. PepsiCo отримала більше 63 млрд дол. США чистого прибутку у 2017 р. Цьому сприяла й наявність додаткового портфелю продуктів харчування, до якого входять такі марки, як Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Портфель продуктів PepsiCo містить 22 бренди, кожен із яких приносить компанії понад 1 млрд дол. США щорічних роздрібних продажів. Центральною для компанії PepsiCo є концепція «Відповідально до мети» – упевненість у тому, що успіх компанії нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком світу навколо нас. Постійне удосконалення якості продукції, відповідальна робота з метою збереження довкілля і допомога людям по всьому світу надає PepsiCo можливість утримувати позиції успішної глобальної компанії, яка створює довгострокові цінності для суспільства та власних стейкхолдерів. За детальнішою інформацією перейдіть, будь ласка, за посиланням www.pepsico.com.

 

Про компанію Robby Technologies
Robby Technologies змінює наше уявлення про те, як товари і продукти можуть пересуватися між людьми, магазинами і складами, що перебувають на відстані двох миль один від одного. Роботи, які пересуваються без водія, є уособленням інноваційних точок перетину для споживачів та ефективної логістики для бізнесу. За детальнішою інформацією перейдіть, будь ласка, за посиланням http://robby.io.

 


Про Тихоокеанський університет
Заснований у 1851 р. як перший ліцензований заклад вищої освіти у штаті Каліфорнія, Тихоокеанський університет готує своїх студентів до професіональної кар’єри й особистого успіху, що є можливим завдяки серйозним викладачам, невеликій кількості студентів у групах, а також сприятливій атмосфері. Територію університетського містечка вважають найкрасивішою серед територій приватних університетів заходу США. Стоктонська філія університету пропонує понад 80 курсів на дев’яти факультетах. Є філія й у м. Сан-Франциско на півночі штату Каліфорнія. Найвідомішими тут є відділення стоматології імені Артура А. Дугоні та медичний і технічний факультети. У м. Сакраменто знаходиться факультет правознавства імені МакДжорджа. Тут також можна отримати вищу освіту з напрямів охорони здоров’я, педагогіки, суспільних наук й інформаційних технологій. Тихоокеанський університет пропонує понад 30 курсів і три напрями післядипломної освіти, причому вісім – за прискореною програмою. За детальнішою інформацією перейдіть, будь ласка, за посиланням www.pacific.edu

 


Контактні дані для ЗМІ:
Brooke Badger
GOLIN
bbadger@golin.com
(415) 262-5703
ДЖЕРЕЛО www.pepsico.com