1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Фіналіст програми PepsiCo Nutrition Greenhouse отримав 100 000 євро

10.01.2019

стартап нутрішн.jpg

Ізраїльський стартап Yofix, один із десяти фіналістів інкубатора Nutrition Greenhouse, отримав грант у розмірі 100 000 євро у фіналі шестимісячної програми, що вже вдруге пройшла в Європі з ініціативи компанії PepsiCo. Yofix займається виробництвом екологічно чистих вегетаріанських і таких, що не містять сою, продуктів харчування рослинного походження. Стартап, що запропонував альтернативу ферментованим молочним продуктам, вразив експертне журі PepsiCo своїм стратегічно вдалим запуском і значним зростанням показників роздрібних продажів за результатами програми.

За шість місяців програми стартапи-учасники отримали експертну підтримку топ-менеджерів PepsiCo, які вчили їх долати ринкові бар'єри і допомагали з розв'язанням завдань управління компанією та маркетингового позиціонування на ранніх етапах розвитку бізнесу.

Кожен із фіналістів отримав від PepsiCo стартовий грант у розмірі 20 000 євро, який допоміг учасникам інкубатора вивести бізнес на новий рівень. Усі десять компаній показали значне зростання з погляду не тільки стратегічного розвитку, але і фінансових показників. За шість місяців програми сукупні роздрібні продажі компаній збільшилися на 145% порівняно з аналогічним періодом минулого року[1].

За оцінкою експертного журі Nutrition Greenhouse, стартап Yofix став переможцем акселератора. За півроку компанія змогла масштабувати свій бізнес, запустивши нову лінійку продуктів в Ізраїлі, а також запропонувала план стратегічного розвитку для виходу на міжнародний ринок.

Девід Шварц, керівник з інновацій PepsiCo Європа і країни Африки на південь від Сахари, і керівник програми прокоментував: «Для мене було честю співпрацювати з іще однією групою захоплених підприємців у межах другого інкубатора Nutrition Greenhouse в Європі. Наше бачення програми залишається незмінним: акселератор був запущений для підтримки перспективних стартапів, що займаються виробництвом смачних і поживних продуктів харчування та напоїв. Наш досвід у галузі допоміг прискорити зростання 10 нових визначних компаній і ми раді завершити черговий успішний рік співпраці стартапів та їхніх наставників із PepsiCo».

Відзначаючи успіх Yofix, Стів Гран додав: «Я був щасливий брати участь у програмі Nutrition Greenhouse і радий, що Yofix отримав грант у розмірі 100 000 євро. Це був дійсно незабутній досвід. Я багато чому навчився в нашого наставника з компанії PepsiCo й інших бізнес-експертів галузі. Досягнення компанії за останні шість місяців були б неможливими без підтримки PepsiCo і колег – фіналістів акселератора 2018 року. Я з нетерпінням чекаю можливості побачити, як програма буде розвиватися в майбутньому, і поза всяким сумнівом порекомендую її іншим підприємцям-початківцям і стартапам».

Стів Гран був призначений генеральним директором Yofix; з 2018 року він підтримує Ронена Лаві, виконавчого директора і засновника стартапа. Стартовий грант у розмірі 20 000 євро і підтримка експертів PepsiCo надали Стіву можливість провести дослідження ринку, щоб підготуватися до запуску компанії за межами Ізраїлю. Бізнес має намір використовувати приз для вивчення можливостей виходу на інші європейські ринки.

Аліна Імбреа, наставник компанії Yofix і директор із маркетингу платформи Adult Break, PepsiCo Снеки Східна Європа зазначила: «Бути наставником в межах інкубатора Nutrition Greenhouse – це дійсно захопливо і пізнавально. Мені дуже сподобалося працювати зі Стівом і підтримувати його на шляху до заслуженої перемоги. Його цілеспрямованість не тільки вразила, а й надихнула мене – я дізналася багато нового і буду використовувати ці знання та новий досвід у моїй повсякденній роботі. Колеги зі мною погодяться: така співпраця корисна не тільки для стартапів, але і для самих наставників».

Програма акселератора Nutrition Greenhouse відображає прихильність PepsiCo принципу «Відповідально до мети», у межах якого компанія прагне виробляти смачні та поживні продукти харчування і напої. Більше інформації про підхід «Відповідально до мети» за посиланням.



[1] За результатами H2, 2018 порівняно з H2, 2017.

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. В 2017 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua