1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Одразу три проекти PepsiCo Україна отримали відзнаку Partnership for Sustainability Award 2018

20.12.2018

6 грудня відбулося нагородження переможців конкурсу проектів зі сталого розвитку, ініційованого Глобальним Договором ООН в Україні. Авторитетне міжнародне журі програми ООН відзначило одразу три екологічні та соціальні проекти зі сталого розвитку, які PepsiCo спільно з партнерами здійснює в Україні.

Соціальний проект PepsiCo Україна спільно із мережею закладів «Дитяча Планета» та БФ «Благомай» отримав відзнаку в категорії «Суспільство». Протягом шести теплих місяців 2018 року волонтери компанії провели шість благодійних заходів для 175 дітей-сиріт з 9 дитячих будинків. Програма включала майстер-клас з випічки від професійного кухаря, інтерактивні ігри, розваги на майданчиках «Дитячої Планети» тепле спілкування та, звісно ж, подарунки.

У категорії «Планета» переможцями стали екологічні проекти, що покликані формувати відповідальне ставлення до збору та утилізації побутових відходів. Так в рамках концепції «Розширена відповідальність виробника» PepsiCo Україна спільно з партнерами реалізувала освітній еко-проект «Let's Do It, Ukraine - school recycling» у школах Миколаївської та Київської областей. За два роки роботи проекту  встановлено вже 920 контейнерів для сортування у 77 навчальних закладах. Відзнаку здобув і проект з роздільного збирання відходів упаковки в м.Вишгороді, який наша компанія здійснює спільно з Українською Пакувально-Екологічною Коаліцією та партнерами. Вперше в Україні для мешканців цілого міста запроваджено роздільне збирання відходів упаковки. Перші результати проекту свідчать про його ефективність.  

Мережа Глобального договору ООН в Україні — офіційний представник глобальної мережі UN Global Compact — ініціативи, що поєднує зусилля ООН та провідних компаній по всьому світу, виступає транслятором Цілей Сталого Розвитку, а також є діалоговою платформою для бізнесу, інвесторів, громадянського суспільства, органів місцевого самоврядування та уряду.

main.jpg

5 (2).jpg

48340895_2139762179673232_3223022859978801152_o.jpg

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. В 2017 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua