1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Дзідзьо та Lay’s: зіркова колаборація!

09.11.2018

Strong_Maxx круті хвилі.jpg

Бренд Lay’s компанії PepsiCo та Дзідзьо підготували серію рекламних роликів. Безліч нових образів Дзідзьо підкажуть фанам бренда, який смак Lay’s обрати  до будь-якої життєвої ситуації залежно від настрою.

Образи від майстра перевтілень Дзідзьо — Елвіс Преслі, серфер, дівчина-покупець та охоронець — смакують в роликах новинки від Lay’s та підказують глядачу, який смак Lay’s ідеальний для цієї ситуації.

Якщо серфите і потрібен перекус – круті хвилі «Lay’s Maxx шалена сальса» для вас, хочете похрустіти ввечері перед телевізором – прекрасно смакуватиме «Lay’s паприка», а якщо закортіло гостренького – обирайте  «Lay’s Strong вогняні реберця». А ви вже спробували? Який Lay’s ваш сьогодні?

Кульмінацією рекламної кампанії бренда стане четвертий рекламний ролик із розіграшем призів — квитків на концерт Дзідзьо та продуктовий сет від Lay’s.

Щоб дізнатися детальніше про умови акції,  переходьте за посиланням

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. В 2017 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua