1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Бренд Pepsi® розкрився як «культурний маркер»

09.10.2018

n216.jpg

В усі часи бренд Pepsi® був одним із провідних трендсетерів. Він об'єднує та впливає на людей з 40-х років і дотепер. Найбільш знакові особистості кожного з періодів гуртувалися навколо бренду й надихали цілі покоління разом з ним.

А що сьогодні?

Щоб дізнатися, чи змінилися вподобання поколінь та чи сьогодні Pepsi® залишається їхнім вибором, цього літа бренд провів уже другу масштабну дегустацію «Битва смаків». За результатами смак Pepsi® так само обирає більшість, а саме – 65% опитаних українців!

Відсвяткувати цю важливу для себе подію та показати, якими покоління Pepsi® були раніше, бренд вирішив у проекті Decades of Beauty, що стартував восени 2018 року. Він присвячений наочному переосмисленню шести різних епох із точки зору бренду та демонстрації його впливу на кожну з них. У рамках проекту було створено красиве відео, де показали всі зміни Pepsi® з плином часу.

Відео з’явилося не лише в соцмережах, а й стало основою матеріалу про вплив бренду на культуру та самовідчуття людей у різні епохи в жовтневому випуску журналу L'Officiel. Побачити красу кожної декади, на яку вплинув Pepsi®, можна за QR-кодом на обкладинці або на розвороті. А простежити за усім процесом створення ролика – в онлайн версії L'Officiel.

Аби розділити радість з яскравими представниками нового українського покоління Pepsi®, весь проект Decades of Beauty зібрали в подарункову коробку. Всередині кожної міститься жовтневий номер L'Officiel, колекційний набір банок Pepsi Generation, лімітований сет фотографій Decades of Beauty та ексклюзивна футболка від KSENIA SCHNAIDER.

Бренд Pepsi® – був і залишається вибором поколінь, тим самим брендом, який невпинно надихає людей у всьому світі та несе свої цінності крізь декади.

 

 

Інформаційна довідка

 

Про напій Pepsi

Pepsi – безалкогольний прохолодний напій. Свій легендарний освіжаючий смак Pepsi дарує споживачам уже понад 110 років. Ідеологія бренду Pepsi – це підтримка креативних рішень, активних починань молоді, позитивних змін у світі.

 

Про PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням споживають приблизно однин мільярд разів на день у більш ніж 200 країнах світу. В 2017 році обсяги продажів склали 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке містить продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker та Tropicana. Компанія виготовляє широкий асортимент смачних та корисних продуктів харчування і напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталістю навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав та можливостей населення у всьому світі дозволяє PepsiCo бути й надалі успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію доступна на сайті – www.pepsico.com.

 

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків та сокової продукції, на якому представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». Портфель компанії також містить газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральну воду «Ессентуки» та «Аква Минерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's та «ХрусТеам». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на рику молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні доступна на сайті – www.pepsico.ua