1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo повідомляє про значні успіхи у досягненні цілей сталого розвитку до 2025 року

19.07.2018

У новому звіті про сталий розвиток компанія PepsiCo інформує про вагомі досягнення у 2017 році в трьох ключових напрямках роботи – Продукти, Планета і Люди. Водночас компанія повідомляє про те, що 6,5 мільярда доларів США готівкою було повернуто акціонерам упродовж цього самого періоду. Такий прогрес є результатом цілеспрямованих зусиль компанії PepsiCo щодо реалізації стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети», зокрема в операційній діяльності, виробничо-технологічних зв’язках, галузі харчової промисловості та напоїв загалом.

«Відповідально до мети» – стратегія, яка відображає характер нашої компанії та управлінські принципи, що зумовлюються не тільки короткостроковими пріоритетами, а й довгостроковими цілями. Адже наш успіх і успіх громад, для яких ми працюємо, та світу в цілому нерозривно пов'язані між собою, – заявила Індра Нуйі, голова Ради директорів PepsiCo та генеральний директор. – Сьогодні важливіше, ніж будь-коли раніше, прагнути дотримання принципів сталого розвитку та прибутковості одночасно. І я щиро пишаюся тим, що саме так ми працюємо протягом більше десяти років».

Основні моменти зі Звіту про сталий розвиток компанії PepsiCo в 2017 році

Продукти. У 2017 році компанія PepsiCo продовжила зменшувати вміст доданого цукру та солі у складі напоїв і снеків, переорієнтовуючи бізнес у напрямку виробництва продуктів повсякденного споживання. Завдяки інноваціям і зміні рецептури продуктів, 43% асортименту напоїв (у 2016 році – 40%) мали не більше 100 калорій від доданого цукру з розрахунку на пляшку місткістю 300 мілілітрів. 7UP і Mirinda містять щонайменше на 30–50% менше доданого цукру, аніж попередні версії цих напоїв, що були замінені на десятках ринків по світу. Напій Pepsi без цукру тепер доступний на 73 ринках світу. В результаті виходу на ринок таких продуктів, як LIFEWTR та Quaker Overnight Oats, компанія збільшила чистий дохід від асортименту щоденного харчування до 27,5% від загального чистого доходу компанії.

  • У 2017 році PepsiCo Україна представила на нашому ринку напій Pepsi в чорному дизайні з мінімальним вмістом калорій. В цьому ж році компанія представила інновацію в лінійці соковмісних напоїв – освіжаючий напій із вмістом соку Sandora FRUTZ. А в соковій категорії у лютому 2017 року було випущено новий сік Fitness в лінійці соків та нектарів Sandora Essentials®, що містить 23 ккал у 100 мл. Окрім того, компанія випустила новий Lipton Ice Tea зі зниженим вмістом цукру. Починаючи з червня 2017 року, цукор у рецептурі холодного чаю частково замінений стевією. Водночас компанія в Україні розвивала портфель молочних продуктів і дитячого харчування: у 2017 році на ринку з’явилися мікс кефіру та фруктів «Слов’яночка», збиті сирки «Чудо» у великому стаканчику, лінійка кисломолочних продуктів для дітей «Засинайко» з екстрактом меліси від бренда «Агуша». Загалом приблизно 60% портфеля PepsiCo в Україні становлять продукти щоденного споживання: соки, молочна продукція, дитяче харчування.
  • За 2017 рік через благодійні фонди PepsiCo Україна передала близько 400 тонн своєї продукції на благодійні потреби.

   
Планета. Приблизно 80% сільськогосподарської продукції надходить до компанії PepsiCo шляхом прямих закупівель від фермерів, договори з якими укладені в рамках Програми сталого розвитку сільського господарства компанії. Мета цієї програми полягає в оптимізації економічної, соціальної та екологічної діяльності фермерських господарств, кількість яких зросла більше ніж удвічі, порівнюючи з 34% наприкінці 2016 року. Сьогодні партнерами PepsiCo є 40 000 виробників із 38 країн світу. Окрім того, у звіті говориться, що з 2006 року компанія PepsiCo, Фонд PepsiCo та партнери забезпечили доступ до чистої та безпечної питної води для 16 мільйонів осіб. Лише впродовж минулого року кількість цих людей зросла на 5 мільйонів.

  • В Україні прагнення PepsiCo до збереження навколишнього середовища знайшло своє відображення в послідовному зменшенні споживання природних ресурсів та втіленні різноманітних екоініціатив. Так, за період з 2013 по 2017 рік компанія зменшила споживання води на 15%, енерговитрати на 6%, споживання газу на 13% із розрахунку на одну тонну виробленої продукції.
  • У квітні 2017 року співробітники компанії долучилися до масштабного прибирання країни під назвою «Зробимо Україну чистою разом». А в листопаді компанія вже вкотре приєдналася до акції з висаджування дерев «Відновимо ліси разом» від Лісової опікунської ради (FSC), за час проведення якої спільно з партнерами висаджено вже понад 32 000 рослин на території більш ніж 6,5 га.
  • Протягом минулого року PepsiCo в Україні продовжувала формувати у школярів відповідальне ставлення щодо поводження з побутовими відходами в межах освітнього проекту «Let's Do It, Ukraine – school recycling». У 2017 році до проекту долучилися всі школи Миколаєва та три школи Вишневого Київської області.
  • У листопаді 2017 року у Вишгороді за участю компанії PepsiCo, Української пакувально-екологічної коаліції, місцевої влади та інших партнерів стартував пілотний проект сортування твердих побутових відходів серед населення. Містянам безоплатно  встановили додаткові сміттєві контейнери, в які вони можуть складати відходи упаковки: скло, пластик, поліетилен, жерсть тощо. Вміст цих контейнерів відправляють на сортування та подальшу переробку.
  • PepsiCo продовжує широко використовувати FSC-сертифіковане пакування для своєї продукції. Станом на кінець 2017 року майже вся продукція компанії в упаковці Tetra Pak має позначку Лісової опікунської ради (FSC™, Forest Stewardship Council). Це свідчить про те, що картонна упаковка вироблена з деревини відповідальних лісових господарств, де дбають про їх відновлення та збереження.

Люди. З 2015 року компанія PepsiCo надала підтримку 6,4 мільйона жінок і дівчат шляхом збільшення інвестицій у розвиток місцевих громад по всьому світу, в тому числі в межах проекту "Жінки, об’єднані спільною метою". Проект має на меті сприяти в отриманні доступу до підприємницької діяльності та розширенню можливостей працевлаштування для тисяч жінок у Латинській Америці.

  • У 2017 році компанія PepsiCo отримала визнання як кращий роботодавець в Україні, одержавши міжнародний сертифікат Top Employers Institute. Експерти Top Employers Institute високо оцінили компанію за такими критеріями, як стратегія розвитку талантів, кадрове планування, адаптація нових співробітників, можливості навчання, професійного й особистого розвитку, управління ефективністю, розвиток лідерських якостей персоналу, кар’єрне зростання та управління кадровим резервом, компенсації та пільги, корпоративна культура.
  • Станом на кінець 2017 року в рамках проекту «Чиста вода» компанія надала доступ до чистої питної води чотирьом тисячам вихованців дитячих дошкільних і шкільних закладів у Миколаївській та Київській областях шляхом встановлення в них автономних систем очистки води.
  • Протягом 2017 року компанія PepsiCo в Україні підтримувала освітні заходи для жінок у світі бізнесу від Американської торговельної палати в Україні.

Окрім Звіту про сталий розвиток у 2017 році, компанія PepsiCo опублікувала таблицю показників ефективності та розширила діапазон тематики від А до Я на сайті компанії  pepsico.com, надаючи вичерпну інформацію про політику компанії, її програми, діяльність та управління, визначені у стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети» до 2025 року.

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. 

Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua