1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo Україна підтримала святкування Дня незалежності США

10.07.2018

12.png

PepsiCo Україна долучилася до щорічного святкування Дня незалежності США в якості генерального спонсора масштабного заходу, організованого Американською торговельною палатою в Україні. Цьогоріч традиційний Пікнік проходив 7 липня на території Київської міжнародної школи та зібрав понад три тисячі учасників.

«Щорічне святкування Дня незалежності США разом з Американською торговельною палатою – це справжня подія в житті столиці, що об’єднує представників бізнесу, їхні родини та гостей заходу. Ми раді, що стали частиною цієї історії і розділили свято з нашими багаторічними партнерами та друзями», — сказала Ірина Козлова, генеральний директор PepsiCo Україна.

Продукція PepsiCo додала смаків та свіжості до цього свята. Спеціальна зона для дітей від бренду «Агуша» частувала та розважала наймолодших гостей свята. А дорослі у цей спекотний день насолоджувались нашими прохолодними напоями Pepsi, Sandora Frutz, Aqua Minerale, а також коктейлями зі шматочками фруктів на основі Lipton Ice Tea. Підкріпити сили гості Пікніка могли смачними чипсами Lay’s та сухариками «Хрусteam» зі смаком сметани і зелені.

«Вже третій рік поспіль наша компанія підтримує це свято, але цьогоріч ми стали генеральним спонсором події. Окрім того, ми надали до  призового фонду сертифікат на річний запас найрізноманітнішої продукції PepsiCo» поділилась Наталя Фесюн, менеджер зі зв’язків з органами влади та громадськістю PepsiCo Україна.

Дякуємо партнерам з Американської торговельної палати в Україні за атмосферу і колорит, а також за відмінну організацію заходу.


 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua