1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Улюблений напій поколінь Pepsi – лімітована колекція у культовому ретродизайні

14.06.2018

n121_1.jpg

На підтримку глобальної промокампанії бренд Pepsi представляє на українському ринку унікальну лімітовану серію улюбленого напою поколінь у культовому ретродизайні.

Pepsi — хіт-мейкер у поп-культурі, стилі та музиці. У 2018 році ми відзначимо історію бренда в рамках всесвітньої кампанії «LOVE IT. LIVE IT. GENERATIONS». Як сучасна музика міксує старі стилі з новими ритмами та голосами, так і Pepsi випускає унікальну серію із шести культових дизайнів напою різних історичних епох — від 40-х років минулого століття до 2000-х. Стиль Pepsi формував та відображав настрій і моду свого часу. Ретродизайн нагадає про внесок кожного покоління у сьогоднішню нестримну культуру.

Лімітовану серію Pepsi доповнять два унікальні дизайни улюбленого напою — із зірками новітньої поп-культури, які стали втіленням свого часу і обличчями Pepsi у різні роки. Це улюбленці кількох поколінь – Майкл Джексон та Брітні Спірс.

Також на підтримку ретрокампанії бренд Pepsi подарував користувачам Viber новий анімований стікерпак. Він відображає історію та розвиток улюбленого бренда поколінь: стиль і енергія, радість та розваги кожної епохи. Анімовані аудіоналіпки від Pepsi дозволять доторкнутися до цієї історії у вигляді речей, знайомих з дитинства: чотириколісні ролики, тетріс, іграшка тамагочі, кнопкові телефони.

Анімовані аудіоналіпки у ретростилі для Viber від Pepsi допоможуть передати літні емоції та настрій з близькими та друзями.

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua