1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Тепер ви краще знаєте PepsiCo»: Оксана Кривун

25.05.2018

n103.jpg

Оксана Кривун, спеціаліст зі зв’язків із громадськістю та ЗМІ PepsiCo Україна ділиться своїми враженнями від роботи в компанії PepsiCo. З чого починалася її кар’єра, яких успіхів вдалося досягти та чим найбільше пишається Оксана — читайте в інтерв’ю для проекту «Тепер ви краще знаєте PepsiCo».

— Яка Ваша роль у PepsiCo?

Моя роль – підтримка іміджу компанії та зміцнення її репутації серед споживачів, партнерів, клієнтів і наших співробітників. Як спеціаліст із комунікацій, я відповідаю за опрацювання звернень споживачів, що надходять на гарячу лінію. Також працюю над випуском внутрішнього журналу, з якого співробітники дізнаються про важливі події в компанії. Окрім того, залучена до соціальних благодійних проектів PepsiCo. Я пишаюся тим, що причетна до формування думок та очікувань людей щодо PepsiCo Україна.

— Назвіть ваші улюблені бренди PepsiCo

Важко виділити якийсь один. Зважаючи на специфіку роботи, для мене всі бренди однаково улюблені та важливі. Адже на кожне звернення щодо наших продуктів я реагую з особливою увагою. І не тому, що це «камінь у мій бік», а тому що я абсолютно впевнена в якості наших продуктів. Я відвідала всі наші виробничі комплекси, де на власні очі побачила вражаючі масштаби та високотехнологічні умови виробництва. А також переконалася у дотриманні найвищих міжнародних стандартів якості та безпеки харчових продуктів компанії PepsiCo. Тож можу з упевненістю рекомендувати  бренди нашої компанії до вживання.

— Якби Ви були одним із брендів PepsiCo, то яким саме?

Це був би … бренд PepsiCo. Так, саме PepsiCо, у широкий портфель якого входить поєднання найрізноманітніших продуктів для здоров’я і задоволення, які розділяються на “Fun for you”, “Better for you” & “Good for you”. Проводячи паралель із собою, я б сказала, що я такий же прекрасний мікс  :)

— Розкажіть про Ваш кар’єрний розвиток у PepsiCo

Свою кар’єру в PepsiCo я розпочала з посади асистента генерального директора. Це був 2014 рік, компанію очолював Ніл Старрок і я відчувала всю покладену на мене відповідальність. Це був виклик для мене, з яким я успішно справилася. Мої старання не залишилися непоміченими і вже у 2016 році, коли генеральним директором PepsiCo в Україні стала Ірина Козлова, я стала асистувати всій команді ТОП-ів і очолила щойно створений відділ загального діловодства. Через деякий час я зрозуміла, що можу і хочу робити більше та розвиватися в іншому напрямку. І компанія мені в цьому посприяла. Тож півтора роки тому я перейшла у відділ із зв’язків з органами влади та громадськістю і зараз можу впевнено сказати, що це був правильний вибір.

— Яке Ваше кредо в компанії PepsiCo?

«Не слід бути важливим. Важливо бути потрібним», — так завжди вчила мене мама. Як виявилося, ця істина добре працює на практиці і допомагає мені у житті та професійному розвитку.

— Продовжіть думку: «Я пишаюся своєю роботою, тому що…»

… Тому що бути частиною міжнародної компанії, що виробляє мої улюблені бренди, – реалізація моїх дитячих мрій. Я народилася в той час, коли все було в дефіциті, а пляшка Pepsi - розкіш нечуваних масштабів. Досі пам’ятаю, як на один із моїх днів народжень тато приніс пляшечку «Пепсі-коли». Скільки ж щастя було! Ще тоді я подумала, як би мені хотілося працювати там, де роблять Pepsi, щоб цим напоєм можна було насолодитися досхочу! Як бачите, правильні мрії будують успішне майбутнє :)

— Назвіть проект, яким Ви пишаєтеся найбільше

Перемога нашого генерального директора в одній із найпрестижніших премій PepsiCo Дональда М. Кендалла у 2017 році для мене привід максимальної гордості за нашу команду. Для перемоги потрібно було продемонструвати успішну роботу снекового бізнесу та якнайкраще презентувати результати колегам з усього світу. І нам це вдалося! Вражаючі досягнення команди PepsiCo Україна визнали і на глобальному рівні. І тепер кубок переможця прикрашає наш центральний офіс. А я пишаюся тим, що причетна до історії отримання цього заслуженого визнання.

— Назвіть Ваші найщасливіші моменти в PepsiCo

Усіх не перелічити, але спробую виокремити найважливіше. По-суті найщасливіший момент – коли ти усвідомлюєш, що твоя робота приносить результати і гідно оцінюється колегами. Наведу приклад. Третій рік поспіль я є одним із організаторів нашої щорічної конференції для підбиття підсумків роботи і постановки нових цілей. Масштаб цієї події, як і відповідальність за її підготовку, - грандіозні. Тож коли конференція підходить до завершення, і я бачу задоволені очі співробітників та чую слова подяки від керівництва —  це і є ті щасливі моменти, з яких складається моє життя в PepsiCo.

— Закінчіть думку: «Я щаслива приходити на роботу, тому що…»

… тут коло однодумців. Люди – найбільша цінність для мене на роботі, бо саме тут я проводжу значну частину свого життя, і комфортна атмосфера – запорука гармонії та самореалізації. Я щаслива бути потрібною колегам, ділитися знаннями та дуже ціную їх віддачу і підтримку. Сердечно дякую вам, колеги!

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua