1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

УЄФА і Pepsi® оголосили, що фінал Ліги чемпіонів, представлений Pepsi, буде відкритий композицією New Rules

14.05.2018

Перчейз, штат Нью-Йорк, 8 травня 2018 року - #LOVEITLIVEIT - УЄФА і Pepsi® оголосили, що Дуа Липа виступить на «Церемонії відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА». Володарка багатьох премій, виконавиця композиції «New Rules» вийде на поле, щоб підтримати фанатів з усього світу і висловити любов до футболу, посиливши передчуття від початку найпопулярнішої щорічної спортивної події. Цього року фінал Ліги чемпіонів відбудеться в суботу 26 травня в Києві.

На третій «Церемонії відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА, представленій Pepsi», Дуа Липа вийде на сцену, що об'єднує світ музики, розваг і спорту, щоб подарувати незабутні враження всім шанувальникам футболу, які перебувають на стадіоні і дивитимуться матч у себе вдома. Дуа Липа, наймолодша сольна виконавиця, чий кліп набрав мільярд переглядів на YouTube, в даний час є найпопулярнішою співачкою в світі в додатку Spotify . Вона виконає хіти «IDGAF3» і «New Rules» зі свого останнього альбому, що отримав платиновий статус в 18 країнах. Альбом світової суперзірки був проданий в кількості 2,2 мільйона копій і 17 мільйонів синглів по всьому світу.

«Виступити на «Церемонії відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА» на прохання УЄФА і Pepsi - це велика честь для мене і можливість, яка надається один раз в житті. Я не можу дочекатися виходу на сцену перед уболівальниками, щоб стати частиною цієї захопливої події - я планую влаштувати незабутнє шоу!» - поділилася своїми емоціями Дуа Липа.

Фінал цього року пройде в суботу 26 травня на стадіоні НСК «Олімпійський» в Києві і транслюватиметься більш ніж в 220 країнах і регіонах по всьому світу.

«Бренд Pepsi, що має тісний зв'язок як з музикою, так і з футболом, прагне розділити пристрасть і любов уболівальників до цього виду спорту і дозволити їм відчути гру як ніколи раніше. Участь найяскравішої зірки музичної сцени в одному з найбільших світових спортивних подій принесе саме такий результат, - каже Наталя Філіппосьянц, старший директор з маркетингу міжнародного бренду Pepsi, PepsiCo. - Дуа Липа - феноменальний музикант, і ми раді, що вона зможе виступити перед уболівальниками до початку захоплюючої гри, яку ми всі так любимо».

Поряд з підтримкою Ліги чемпіонів УЄФА з боку PepsiCo, бренд Pepsi запустив глобальну кампанію LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL., героями якого стали футболісти світового рівня: Ліонель Мессі, Марсело, Тоні Кроос, Карлі Ллойд і Справі Аллі. Вона об'єднує мистецтво і спорт, щоб втілити в життя чудову гру не тільки на полі, але і за його межами. Кампанія включає в себе нову глобальну телевізійну рекламу, а також індивідуальні зображення зірок футболу на упаковках Pepsi, виконані художниками з рідної країни кожного гравця.

Директор по маркетингу компанії UEFA Events SA Гай-Лоран Епштейн зазначив: «Ми дуже раді вже третій рік поспіль співпрацювати з нашим партнером Pepsi на Церемонії відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА. Pepsi уособлює собою об'єднання музики, розваг і спорту, і захід цього року стане приголомшливою подією. Ми дуже раді вітати Дуа Липа в Києві. Її енергія дасть глядачам відмінний заряд емоцій перед початком головного матчу європейського клубного футболу».

Для отримання додаткової інформації відвідайте www.facebook.com/uefachampionsleague та офіційну сторінку Pepsi в Facebook.

Приєднуйтесь до онлайн-обговорення за хештегом #LOVEITLIVEIT.

Spotify (Спотіфай) - сервіс потокового аудіо, що дозволяє легально і безкоштовно прослуховувати музичні композиції. Можна користуватися в Америці, в більшості країн Європи, деяких країнах Азії, а також в Австралії та Новій Зеландії.

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua