Перчейз, штат Нью-Йорк, 8 травня 2018 року - #LOVEITLIVEIT - УЄФА і Pepsi® оголосили, що Дуа Липа виступить на «Церемонії відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА». Володарка багатьох премій, виконавиця композиції «New Rules» вийде на поле, щоб підтримати фанатів з усього світу і висловити любов до футболу, посиливши передчуття від початку найпопулярнішої щорічної спортивної події. Цього року фінал Ліги чемпіонів відбудеться в суботу 26 травня в Києві.
На третій «Церемонії відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА, представленій Pepsi», Дуа Липа вийде на сцену, що об'єднує світ музики, розваг і спорту, щоб подарувати незабутні враження всім шанувальникам футболу, які перебувають на стадіоні і дивитимуться матч у себе вдома. Дуа Липа, наймолодша сольна виконавиця, чий кліп набрав мільярд переглядів на YouTube, в даний час є найпопулярнішою співачкою в світі в додатку Spotify . Вона виконає хіти «IDGAF3» і «New Rules» зі свого останнього альбому, що отримав платиновий статус в 18 країнах. Альбом світової суперзірки був проданий в кількості 2,2 мільйона копій і 17 мільйонів синглів по всьому світу.
«Виступити на «Церемонії відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА» на прохання УЄФА і Pepsi - це велика честь для мене і можливість, яка надається один раз в житті. Я не можу дочекатися виходу на сцену перед уболівальниками, щоб стати частиною цієї захопливої події - я планую влаштувати незабутнє шоу!» - поділилася своїми емоціями Дуа Липа.
Фінал цього року пройде в суботу 26 травня на стадіоні НСК «Олімпійський» в Києві і транслюватиметься більш ніж в 220 країнах і регіонах по всьому світу.
«Бренд Pepsi, що має тісний зв'язок як з музикою, так і з футболом, прагне розділити пристрасть і любов уболівальників до цього виду спорту і дозволити їм відчути гру як ніколи раніше. Участь найяскравішої зірки музичної сцени в одному з найбільших світових спортивних подій принесе саме такий результат, - каже Наталя Філіппосьянц, старший директор з маркетингу міжнародного бренду Pepsi, PepsiCo. - Дуа Липа - феноменальний музикант, і ми раді, що вона зможе виступити перед уболівальниками до початку захоплюючої гри, яку ми всі так любимо».
Поряд з підтримкою Ліги чемпіонів УЄФА з боку PepsiCo, бренд Pepsi запустив глобальну кампанію LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL., героями якого стали футболісти світового рівня: Ліонель Мессі, Марсело, Тоні Кроос, Карлі Ллойд і Справі Аллі. Вона об'єднує мистецтво і спорт, щоб втілити в життя чудову гру не тільки на полі, але і за його межами. Кампанія включає в себе нову глобальну телевізійну рекламу, а також індивідуальні зображення зірок футболу на упаковках Pepsi, виконані художниками з рідної країни кожного гравця.
Директор по маркетингу компанії UEFA Events SA Гай-Лоран Епштейн зазначив: «Ми дуже раді вже третій рік поспіль співпрацювати з нашим партнером Pepsi на Церемонії відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА. Pepsi уособлює собою об'єднання музики, розваг і спорту, і захід цього року стане приголомшливою подією. Ми дуже раді вітати Дуа Липа в Києві. Її енергія дасть глядачам відмінний заряд емоцій перед початком головного матчу європейського клубного футболу».
Для отримання додаткової інформації відвідайте www.facebook.com/uefachampionsleague та офіційну сторінку Pepsi в Facebook.
Приєднуйтесь до онлайн-обговорення за хештегом #LOVEITLIVEIT.
Spotify (Спотіфай) - сервіс потокового аудіо, що дозволяє легально і безкоштовно прослуховувати музичні композиції. Можна користуватися в Америці, в більшості країн Європи, деяких країнах Азії, а також в Австралії та Новій Зеландії.
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2021