1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Відходи – це ресурс: у Мішково-Погорілове, Миколаївської області стартував екологічний проект для школярів

01.05.2018

n91.jpg

25 квітня 2018 року в селі Мішково-Погорілове пройшов тренінг з нагоди старту всеукраїнського освітнього проекту Let's do it, Ukraine – school recycling - шкільний марафон роздільного збору відходів, який об’єднав 135 лідерів з трьох навчальних закладів. Організатор всеукраїнський молодіжний рух «Let’s do it, Ukraine» за підтримки генерального партнера проекту  компанії PepsiCo Україна, Мішково-Погорілівської сільської ради та особистої підтримки сільського голови Андрія Ботаніна. 

Протягом перших двох днів тренінгових програм учасники опанували теоретичні матеріали, міжнародний та український досвід, висадили дерева, працювали в групах над розробкою плану дій на найближче півріччя з метою активізації учнів своїх навчальних закладів та односільчан. З учасниками працювали експерти: Юлія Мархель, амбасадор міжнародної організації «Let's Do It! World», координатор всеукраїнської акції «Зробимо Україну чистою разом!»; Артур Маліновський, координатор «World Cleanup Day в Україні», випускник «Української академії лідерства»; Ксенія Ренчковська, координатор проектів «Розвивайся», «Роздільний суботник».

Проект триватиме протягом 2018 року, організатори планують інформаційно-просвітницьку кампанію щодо екологічності та вигоди сортування побутових відходів у навчальних закладах, навчити лідерів учнівського самоврядування та педагогів робити це правильно і систематично здавати на вторинну переробку. Завдання проекту полягає у реалізації соціальних заходів для запровадження Національної стратегії поводження з відходами в містах та селах України й поширення культури сортування на всі верстви населення.

«Наша мета показати, що відходи – це ресурс, з якого можна і потрібно отримувати вигоду за рахунок повторної переробки. Тренінги, які ми провели серед шкіл, допомогли педагогам та школярам опанувати необхідні правила сортування відходів. Завдяки таким проектам українські діти усвідомлюють свою участь в турботі про довкілля, в них формується персональна відповідальність за свою діяльність та її наслідки говорить голова наглядової ради громадської організації «Let’s do it, Ukraine!» (Лец Ду Іт Юкрейн) Юлія Мархель,».

«У сучасному світі і бізнесу, і звичайним громадянам важливо бути відповідальними та дбати про довкілля. З Мішково-Погорілове наше підприємство підтримує тісний зв'язок і, будучи соціально-відповідальним виробником, ми готові також сприяти місцевій громаді в цій роботі. А хто як не школярі є рушійною силою всіх позитивних змін! Тому турботу про довкілля слід виховувати з найменшого віку» – говорить Наталія Фесюн, менеджер по роботі з органами влади та громадськістю компанії ПепсіКо Україна.

Проект Let's do it, Ukraine – school recycling пройде в 3 етапи. Першим етапом стали тренінги 25-26 квітня 2018 року, які організатори проведуть серед усіх шкіл, допомагаючи педагогам та школярам навчитися основних правил сортування відходів. Другий етап – встановлення контейнерів для сортування та дослідження динаміки реалізації проекту в навчальних закладах. Третій етап – конкурс «Еко школа 2018 року», визначення школи-переможця, яка відсортує та здасть на переробку найбільше вторинної сировини. Таким чином, ініціатори хочуть визначити, скільки ресурсів на підтримку екологічності однієї школи потрібно витратити, щоб до кінця 2025 року перевести на сортування відходів усі навчальні заклади України.

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».