1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Тепер ви краще знаєте PepsiCo»: Олена Давиденко

08.05.2018

n90_2.jpg

«Смак, якість та користь продуктів «Агуша» — наша найбільша професійна гордість», — переконана Олена Давиденко. В рамках проекту «Тепер ви краще знаєте PepsiCo» пропонуємо вашій увазі інтерв'ю керівника цеху з виробництва продуктів дитячого харчування «Агуша».

— Чим Ви займаєтесь у PepsiCo?

Я — начальник цеху дитячого харчування «Агуша». Це не просто посада, а механізм, який запускає та контролює всі життєво важливі цикли виробництва. Організація та управління всією виробничою, технічною та господарською діяльністю цеху — моя повсякденна робота. До моїх обов’язків також входить і розвиток команди. Постійне професійне вдосконалення кожного із нас допомагає досягти поставлених завдань. У першу чергу, - це виробництво безпечного та якісного продукту для найменших наших споживачів - дітей.

— Що мотивує Вас щоранку іти на роботу?

Я люблю бачити, як з моїм приходом оживає виробництво, як злагоджено та чітко працює моя команда. Мені подобається зустрічатися зі своїми колегами з інших служб та підрозділів компанії — це чудові люди і висококласні професіонали. Все це просто тягне на роботу щоранку.

— Чим Ви займалися до того, як стали частиною команди PepsiCo?

Все моє життя пов’язано з молочною індустрією і Київським молочним заводом №3, який у складі «Вімм-Білль-Данн» приєднався до компанії PepsiCo в 2011 році. Вся моя кар’єра — молочне виробництво. Саме тут почалось моє зростання як фахівця: від апаратника з переробки молока до начальника цеху.

— Що для Вас означає кар’єрне зростання у PepsiCo та успіх?

Кар’єрний розвиток — це не тільки зміна посад чи кабінетів. Для мене це можливість вдосконалювати свої знання. PepsiCo — це передові технології світового рівня, і це зобов’язує постійно розвиватися як професіонал, адже технології рухаються вперед надзвичайно стрімко. Хто хоче залишатись актуальним фахівцем має постійно розвивати свої знання. Ще одна надзвичайно висока цінність в розвитку і для мене особисто, і для кожної людини, професіонала — можливість передавати свій досвід та знання колегам.

— Як виглядає робоча атмосфера в PepsiCo?

PepsiCo — це глобальна компанія зі своїми цілями, стандартами, принципами. Тут розмовляють різними мовами, але ми один одного розуміємо. Можна не знати особисто всіх своїх колег. Але при цьому є усвідомлення та гордість за те, що ми робимо одну справу, ми — єдина команда. Робота в компанії дає різноманітність завдань. Адже виробництво — це процеси, обладнання, аналітика та нові види продуктів, які потрібно знати та постійно моніторити.

— Яким зі своїх проектів у PepsiCo Ви пишаєтесь найбільше і чому?

Найбільше мені запам’яталось знайомство лікарів-педіатрів з усієї країни з нашим виробництвом дитячого харчування. Для мене надзвичайно важливо, щоб наш завод відвідувало якомога більше людей. Щоб вся Україна знала, які відмінні молочні продукти «Агуша». Їхній смак, якість та користь для діточок — це наша найбільша професійна гордість.

— Можете згадати Ваш найщасливіший момент в PepsiCo?

Звісно. У 2014 році наш завод визнали найкращим у Європі серед молочного бізнесу PepsiCo. Це стало заслуженим визнанням наших зусиль. І це круто! Такий момент запам’ятовується надовго.

— Які Ваші улюблені бренди PepsiCo?

Звісно ж, це «Агуша». Смак та якість продуктів цього бренду — моя щоденна відповідальність як керівника. Також я полюбляю наш традиційний сир «Слов’яночка», соки «Сандора». І, звісно ж, Pepsi — це смак дитинства.

— Закінчіть речення: я щаслива приходити на роботу, тому що…

Це частина мого життя. Це усвідомлення того, що все, чим ти займаєшся вже 35 років, надзвичайно важливо та потрібно людям. І найцінніше — можливість щоденно вкладати всі свої професійні навички та досвід у майбутнє, в продукти для діток.

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».