1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Садочок» розіграє призи на мільйон гривень між поціновувачами нових смаків

30.04.2018

n83.jpg

Відомі телеведучі Юрій Горбунов та Катерина Осадча стануть обличчям нових смаків бренду «Садочок» та закликатимуть споживачів вибрати свого фаворита серед новинок. Учасників акції «Смак на мільйон» чекатиме призовий фонд на загальну суму 1 000 000 гривень.

Цього року бренд «Садочок» дарує українцям одразу два нові смаки: «Яблуко та м’ята» і «Яблуко, чорноплідна горобина та чорниця». Представляють їх відомі телеведучі – Юрій Горбунов та Катерина Осадча.

Всеукраїнське голосування за новий улюблений смак українців вже стартувало. Зробити свій вибір та стати учасником розіграшу призів на загальну суму в один мільйон гривень допоможуть спеціальні промо-коди, розміщені під кришечками упаковок. Юрій Горбунов та Катерина Осадча очолюють боротьбу за улюблений смак. Команда Юрія збирає голоси поціновувачів смаку «Яблуко та м’ята», а Катерини – «Яблуко, чорноплідна горобина та чорниця».

Учасників голосування в акції «Смак на мільйон» чекають:

  • щотижневий розіграш 10 тисяч гривень;
  • 34 тисячі поповнень мобільного телефону на 10 гривень;
  • подарункові сертифікати Rozetka номіналом 500 гривень;
  • 100 тисяч гривень для фан-клубу смаку, який переможе у змаганні за кращий смак, і 50 тисяч для срібного призера.

Тож куштуйте та вибирайте свій улюблений смак.

Подробиці проведення акції на офіційному сайті бренду http://promo.sadochok.ua.

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua