1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo увійшла до переліку кращих роботодавців світу

02.04.2018

00.png

PepsiCo увійшла до переліку п’ятдесяти кращих глобальних роботодавців за результатами дослідження соціальної мережі професійних зв’язків LinkedIn.

PepsiCo дотримується своєї обіцянки залишатися лідером світового ринку, зазначає LinkedIn: «Продукція PepsiCo користується попитом у 200 країнах, а кожен з 22-х її брендів — включаючи Pepsi, Gatorade, Fritos, Doritos та Ruffles — приносить більше $ 1 млрд. прибутку щороку», — сказано в коментарі до дослідження LinkedIn.

Позитивним фактором на користь PepsiCo став намір компанії збільшити на 22 тисячі осіб чисельність працівників у сферах онлайнової торгівлі, маркетингових досліджень та охорони здоров’я.

Ще одним досягненням, яке позитивно впливає на легендарну репутацію PepsiCo, є програма під назвою «Готові Повернутися». Це «пілотна програма строком у два з половиною місяці, розрахована на тих фахівців, які планують повернутися до роботи після щонайменше дворічної перерви».

Рейтингова методика LinkedIn складається з оцінювання за чотирма критеріями: інтерес пошукачів, виявлений до роботи в компанії, робота з персоналом, попит на робочі місця та плинність кадрів. Дослідження також враховує позитивні умови праці та можливості кар’єрного зростання для працівників.

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua