1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Тепер ви краще знаєте PepsiCo: Світлана Братко

28.03.2018

Знайомтесь: у проекті «Тепер ви краще знаєте PepsiCo» керівник групи відділу по роботі з ключовими клієнтами Світлана Братко. Світлана розповідає про свій шлях в нашій компанії, найважливіший період у кар’єрному становленні та відверто говорить про те, чому пишається своєю роботою.

Почнімо з головного: розкажіть про Вашу кар’єру у PepsiCo.

З 2006 протягом 5 років я працювала на посаді регіонального менеджера в компанії «ПепсіКо Фудз» — це напрямок, що займався чипсами Lay's. Цей період був для мене неймовірно насиченим. Я здобула цінний і важливий досвід для моєї подальшої кар’єри та росту, коли очолила відділ продажів Харківського регіону. А останні три з половиною роки я відповідаю за розвиток брендів PepsiCo для ключових клієнтів. Робота дійсно захоплююча: я зустрічаюся з новими людьми, спілкуюсь з ними та веду переговори з менеджерами торгівельних мереж.

Назвіть Ваші улюблені бренди PepsiCo?

Мої улюблені бренди — Sandora, Lipton і, звичайно ж, Lay's — цей бренд дав старт моїй кар’єрі в PepsiCo, з нього почалось моє знайомство з компанією. Продукти нашої компанії — неймовірно смачні, до того ж я абсолютно впевнена в їхній якості. Тож мої зустрічі з друзями і рідними — це завжди привід скуштувати нові смаки чипсів Lay's і насолодитися стаканчиком Pepsi. Адже цей напій — смак мого дитинства.

Уявіть собі, що Ви могли б стати одним із продуктів PepsiCo. Що це було б?

Це був би сік Sandora. Адже для мене Sandora — це смак свята та асоціація зі здоровим способом життя. Один з улюблених смаків моєї донечки і мій — це Sandora апельсиново-персиковий нектар. І коли ми разом обговорюємо плани, ділимося подіями дня, своїми думками — з нами обов'язково улюблений сік.

Як Ви визначаєте власне кредо у PepsiCo?

Завжди бути важливою частиною компанії, професіоналом у роботі та Людиною з великої літери.

Поділіться Вашими планами на найближчі 1–3 роки?

Найближчим часом я планую продовжити здобувати нові знання і досвід на своїй позиції в компанії. Технології удосконалюються, кожного дня щось змінюється. Тому надзвичайно важливо постійно розвиватися, вдосконалювати свої професійні навички та якості.

«Я пишаюся своєю роботою в PepsiCo, тому що…», — продовжіть це речення.

Ми — успішні і впізнавані. PepsiCo виробляє якісні продукти, які є лідерами у своїх категоріях. І ми в компанії опікуємся не лише відмінними бізнес-результатами. Постійний розвиток співробітників — один із пріоритетів PepsiCo. Окрім того, наш принцип діяльності «Відповідально до мети» означає, що компанія дбайливо ставиться до природних ресурсів, а також ініціює та приділяє багато уваги соціальним та екологічним проектам.

Ви можете згадати свої найщасливіші моменти у PepsiCo?

Їх мені приносить кожен день в компанії. А один із найяскравіших періодів – час, коли я очолювала відділ продажу в Харкові. Це був період мого становлення як керівника. І для мене було дуже важливо й радісно бачити блискучі результати свого підрозділу та почуватися частиною великої дружної команди, що стала для мене майже родиною.

«Я щаслива приходити на роботу, тому що…», — завершіть цю думку.

Я закохана у свою роботу, і рада щоденно бачити своїх колег та друзів. Ми разом робимо одну велику й дуже важливу справу — створюємо чудові продукти, які любимо і ми, і наші споживачі.

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua