1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Водні ресурси в системі цінностей відповідального бізнесу

21.03.2018

день захисту водних ресурсыв.jpg


Напередодні Всесвітнього дня водних ресурсів PepsiCo Україна повідомляє про проведені заходи щодо оптимізації використання цього цінного ресурсу та чергові інсталяції очисних установок в рамках проекту «Чиста вода».

Водні ресурси є одним з ключових елементів стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети» компанії PepsiCo, що передбачає економію у виробничих процесах, турботу про водні ресурси в цілому та надання населенню доступу до чистої і безпечної води в місцях присутності компанії.

Так, завдяки цілеспрямованим діям протягом 2013-2017 років заводами PepsiCo в Україні були знижені абсолютні показники споживання води на 19%. У перерахунку використання води на тонну виробленої продукції показники знизилися на 18% в споживанні води та на 26 % в обсягах стічних вод.

Також в рамках проекту «Чиста вода» в березні цього року компанія забезпечила установками очищення питної води ще три дитячих заклади Миколаївської області, розташованих у віддалених від міста районах: Степівський дитячий будинок-інтернат, Широколанівську спеціальну загальноосвітню школу-інтернат та Очаківську санаторну загальноосвітню школу-інтернат. В результаті чого доступ до чистої питної води отримали ще 286 дітей соціально-незахищених категорій, які постійно проживають в зазначених установах.

Загалом за час реалізації програми «Чиста вода» з 2013 року, компанія встановила в різних дитячих закладах вже 35 водоочисних установок сукупно в Миколаївській та Київській областях, якими користуються понад 4 500 українських дітей.

Восени 2017 року PepsiCo відзвітувала про виконання завдань, поставлених в плані сталого розвитку «Відповідально до мети», у світовому масштабі. В звіті зазначається, що компанія досягла однієї четвертої своєї мети до 2025 року щодо річного поповнення запасів води, зібравши локально приблизно 2,7 мільярдів літрів води в басейнах річок з високим ризиком повені.  Крім того, завдяки роботі фонду PepsiCo і його партнерів лише в 2016 році більше 2 мільйонів людей отримали доступ до безпечної води. А за період 2006-2016 років цей показник становить майже 11 мільйонів чоловік.

 


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua