1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo Україна підтримує програми Жіночого клубу Європейської Бізнес Асоціації

23.02.2018

n32.jpg

Раді повідомити, що цього року наша компанія стала партнером нової програми Жіночого клубу Європейської Бізнес Асоціації — YOU: Coaching Programme For Ladies.

У рамках цієї ініціативи протягом наступних 3 місяців успішні жінки-лідери ділитимуться своїми поглядами на різні аспекти життя та успіху.

22 лютого відбувся перший захід програми. Почесним спікером на ньому виступила Олена Волошина, голова Міжнародної Фінансової Корпорації в Україні. Олена поділилася принципами, якими керується у кар’єрі і житті, розповіла про власну стратегію успіху та відповіла на питання учасниць заходу під час жвавої дискусії

У рамках стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети» ми всебічно підтримуємо жінок у світі бізнесу та створюємо рівні умови для їхнього кар’єрного зростання. Зокрема, близько 40% керівних посад в PepsiCo Україна обіймають жінки. Генеральний директор нашої компанії в Україні також жінка, при чому єдина на європейському ринку PepsiCo.

n33.jpg
n34.jpg
n35.jpg
n36.jpg

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua