1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Тепер ви краще знаєте PepsiCo». Тетяна Пакулова

09.03.2018


В рамках проекту «Тепер ви краще знаєте PepsiCo» фахівець із нормативного регулювання Тетяна Пакулова розповідає про основні аспекти своєї роботи та атмосферу в компанії, а також ділиться планами на майбутнє.  

Розкажіть, чим Ви займаєтесь в PepsiCo?

Я займаюсь питаннями нормативного регулювання щодо харчових продуктів та інгредієнтів. Іншими словами, перевіряю, щоб наша продукція відповідала всім вимогам чинного законодавства України та високим міжнародним стандартам PepsiCo.

Що допомагає Вам вставати на роботу вранці?

Коли в офісі тебе чекає дружній колектив та улюблена робота, то і вставати вранці набагато легше, навіть по понеділкам :)

З чого почалася Ваша кар’єра в PepsiCo, та як вона розвивалася?

Свою кар’єру я розпочала в 2004 році з посади лаборанта хімічно-бактеріального аналізу на Київському молочному заводі №3. Пропрацювавши 2 роки перейшла на позицію інженера зі стандартизації, сертифікації та якості. А після входження в 2011 році компанії «Вімм-Білль-Данн» до складу PepsiCo продовжила кар’єрний шлях в міжнародній компанії. І з червня 2016 року працюю фахівцем із нормативного регулювання.

Яким власним проектом у PepsiCo Ви пишаєтесь найбільше?

Я пишаюсь усіма проектами, в яких брала участь. Серед останніх хотілося б відзначити запуск солодкого сирка «Агуша» для дітей із 8 місяців, а також запуск лінійки «Агуша. Засинайко!». Завдяки злагодженій та професійній роботі всіх наших підрозділів нам вдалося досягти чудових результатів і ми продовжуємо розвивати цей успіх.  

Що для Вас означає успіх?

Успіх — це щодня радувати наших споживачів смачними та безпечними продуктами.

Яка Ваша наступна ціль в PepsiCo?

Зараз на меті — якнайшвидший запуск нового проекту від бренду «Агуша». Моя роль в ньому полягає в проведенні всебічного аналізу та оцінки інгредієнтів. Адже в PepsiCo ми докладаємо максимум зусиль, щоб наші продукти були смачними, корисними та безпечними на всі 100%.

Поділіться своїми довгостроковими кар’єрними планами?

Я прагну й надалі розвиватися у сфері українського та європейського регулювання. Тож продовжуватиму вивчати європейське законодавство у сфері безпечності харчових продуктів, щоб мати можливість застосовувати кращі закордонні практики в Україні.

Назвіть найважливіший урок у Вашій кар’єрі?

Якщо ти в чомусь невпевнений — не бійся запитати, уточнити в колег. Навіть, якщо це потрібно зробити декілька разівАдже тільки так ми розвиваємося та зростаємо як професіонали

Які ваші улюблені бренди PepsiCo?

Мої найулюбленіші - це, звісно ж, наші молочні бренди: «Агуша» та «Слов’яночка». Завжди обираю їх в магазині, адже впевнена в їхній беззаперечній якості та смаку.  

І наостанок, продовжіть речення: «Я пишаюся роботою в PepsiCo, тому що…»

… тут я можу спілкуватися зі справжніми професіоналами, переймати їхній досвід та використовувати здобуті знання в улюбленій роботі.

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua