1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Тепер ви краще знаєте PepsiCo». Дмитро Крижановський

16.02.2018

PepsiCo_quotation_fb_BachynskaNew.png


Дмитро Крижановський, бренд-менеджер торгової марки Pepsi, ділиться своїми враженнями від роботи в PepsiCo. З чого розпочалася кар’єра Дмитра в PepsiCo Україна, яка його мрія вже здійснилася та який проект став не просто успішним, а й улюбленим — читайте в інтерв’ю кампанії «Тепер ви краще знаєте PepsiCo».

Чим Ви займаєтеся в PepsiCo?

Відповідаю за улюблений бренд Pepsi.

Як розвивалася Ваша кар’єра в компанії?

Свій шлях у PepsiCo я розпочав у вересні 2016 з позиції молодшого бренд-менеджера категорії солодких газованих напоїв. Я відповідав за розвиток бренду Mirinda. Це був неймовірно цінний досвід роботи з крутим брендом тривалістю в один рік. А далі здійснилася моя професійна мрія — мені вдалося досягти позиції бренд-менеджера легендарного напою Pepsi.

Продовжіть речення: «Я пишаюся своєю роботою в PepsiCo, тому що...»

...наша компанія надає безліч можливостей для розвитку, тут підтримуються нестандарті підходи до розв'язування задач та інноваційні ідеї. Крім цього, PepsiCo заохочує здобувати кросфункційний досвід, а це чудова можливість дізнатися про всі аспекти успішного бізнесу зсередини. Словом, для мене PepsiCo — це більше ніж просто робота, адже тут я можу розвиватися професійно та як особистість.

Яке Ваше особисте кредо в PepsiCo?

«Do what you love and love what you do» («Роби те, що любиш, і люби те, що робиш», вислів американського письменника Рея Бредбері — прим. ред.). Також мені імпонує принцип ставитися до своєї роботи, як до власного бізнесу.

Назвіть проект, яким Ви пишаєтеся найбільше

Один з останніх проектів — запуск анімованого новорічного стікер-пака Pepsi у Viber. Нам вдалося створити яскравий, а головне успішний та корисний продукт, який оцінили користувачі. За його допомогою вони змогли обмінюватися новорічними емоціями та дарувати один одному святковий настрій. Результати говорять самі за себе: більше 3 млн завантажень стікер-пака за три місяці. А у новорічні свята було відправлено просто приголомшливу кількість стікерів — близько 11 мільйонів усього за дві доби!

Поділіться своїми планами на найближчі 1–3 роки

Планую продовжувати здобувати нові знання та досвід. Великі компанії, як наша, ніколи не стоять на місці, постійно змінюються та вдосконалюються, тож дуже важливо розвиватися і відточувати професійні якості. Ну і, звісно ж, поганий той солдат, що не мріє стати генералом. Тому я теж прагну нових професійних досягнень в PepsiCo і докладаю до цього максимум зусиль.

Назвіть ваші найщасливіші моменти в PepsiCo

Кожен день у компанії по-своєму унікальний, адже мене оточують чудові люди, колеги-професіонали та дружня атмосфера.

Якщо б Ви були одним із продуктів PepsiCo, це був би...

Тут без варіантів, звісно ж, це був би Pepsi :)

І наостанок, закінчіть речення: «Я щасливий приходити на роботу, тому що...»

…в PepsiCo на мене чекає колектив однодумців, разом з яким хочеться підкорювати нові вершини.



Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua