1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Кодекс поведінки
    6. Телефон довіри
    7. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo продовжує міжнародний договір про партнерство з Лігою чемпіонів УЄФА

07.02.2018

Announce - Landscape - EXTERNAL.png


6 лютого 2018 р. PepsiCo оголосила про продовження партнерства з престижною Лігою чемпіонів УЄФА ще на три роки. Шість провідних світових брендів PepsiCo, включаючи Pepsi®, Pepsi MAX®, Lay's та Gatorade надаватимуть підтримку чемпіонату до самого фіналу Ліги чемпіонів УЄФА у 2021 року.

З того часу, як у 2015 році компанія стала основним спонсором чемпіонату, PepsiCo разом з УЄФА захоплює фанів, наближає їх до спортсменів та улюбленої гри. Більш ніж на 100 ринках по всьому світу були проведені заходи, що об’єднали потужність Ліги чемпіонів УЄФА та культових брендів PepsiCo: від кампанії Lay's "United", в якій взяв участь Лео Мессі, до успішного турніру Gatorade 5v5, який заохочує перспективних футболістів  усього світу працювати на межі своїх можливостей. 

У рамках оновленого партнерства з УЄФА PepsiCo буде підтримувати «Церемонію відкриття Фіналу Ліги чемпіонів УЄФА від Pepsi». З моменту початку співпраці у 2016 році  Pepsi додала до щорічної спортивної події, яка має найвищі рейтинги перегляду, епічні живі музичні виступи, забезпечуючи безпрецедентні розваги для фанів на кожному фіналі.

Окрім цього, Lay’s продовжить співпрацю з Дитячим фондом УЄФА. Минулого року бренд підтримав ініціативу фонду щодо встановлення постійного штучного поля в таборі для біженців Za'atari в Йорданії. Завдяки цьому жителі отримали можливість безпечно та комфортно грати в футбол і насолоджуватися своєю улюбленою грою.

Коментуючи продовження партнерства, Рамон Лагварта, президент PepsiCo, говорить: "У PepsiCo довга легендарна історія, пов'язана з грою у футбол, саме тому ми дуже раді продовженню нашого партнерства з Лігою чемпіонів УЄФА. Протягом останніх трьох років це була потужна, захоплююча платформа, і ми досі віддано доносимо найкраще, що є в футболі, до мільйонів фанатів у всьому світі". 

Директор з маркетингу компанії UEFA Events SA Гай-Лорен Епштейн говорить: "З моменту приєднання до родини партнерів Ліги чемпіонів УЄФА в 2015 році, PepsiCo та її бренди підтримували змагання на міжнародному рівні, і ми раді продовжувати наші міцні відносини протягом циклу змагань у 2018–2021 роках. Від інноваційних цифрових активностей до акцій на упаковках на більш ніж 100 ринках PepsiCo є ідеальним партнером для УЄФА, оскільки ми продовжуємо зацікавлювати та інформувати людей про Лігу чемпіонів УЄФА у всьому світі. Церемонія відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА, представлена Pepsi, збільшила аудиторію чемпіонату, і ми з нетерпінням чекаємо ще одного захоплюючого шоу в Києві".

Серед партнерів – Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP® та Ruffles. Заходи, пов'язані із стадією плей-оф-2018, повинні розпочатись протягом найближчих тижнів. 


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua