1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Тепер ви краще знаєте PepsiCo»: Юрій Рощин, керівник департаменту продажів каналу Foodservice

23.01.2018

Now you know PepsiCo_I.Roshchyn.png


В рамках проекту «Тепер ви краще знаєте PepsiCo» керівник департаменту продажів каналу Foodservice Юрій Рощин розповідає про свій шлях в нашій компанії, улюблені бренди та проекти. А також ділиться найщасливішими моментами та планами на найближчий час.

Розкажіть про Вашу роботув PepsiCo?

Останні чотири з половиною роки я відповідаю за розвиток бізнесу PepsiCo в каналі Foodservice. Робота справді захоплива, адже в Україні вистачає унікальних та успішних ресторанів, кафе, готелів, кінотеатрів, якими можна захоплюватися і з якими хочеться працювати.

Завдяки злагодженим та професійним діям кожного члена команди PepsiCo впроваджує в українському Foodservice і накопичений міжнародний досвід, і власні ідеї. Як результат роботи, останніми роками наша компанія демонструє впевнений ріст основних бізнес-показників в цьому каналі.

З чого розпочалася ваша кар’єра в PepsiCo і як Ви розвивалися?

У квітні 2005 мене запросили в компанію «Сандора» для розвитку продажів у Криму. Це був дуже цікавий досвід та хороший старт. В результаті успішної роботи, незабаром я отримав можливість відкрити філіал компанії в Одесі.

2007 року, коли «Сандора» увійшла до складу PepsiCo, я почав вести декілька національних проектів, спрямованих на трансформацію нашого бізнесу. А три роки потому отримав можливість проявити себе вже в національному масштабі, очоливши департамент із роботи з дистриб’юторами. Разом з командою нам вдалося створити абсолютно нову модель взаємодії з дистриб’юторами, перезапустити всі контракти та процеси взаємодії, що дало позитивні результати для компанії.

А влітку 2013 я отримав можливість посилити наші позиції в каналі Foodservice, чим із задоволенням займаюся й нині.

А яким проектом Ви пишаєтеся найбільше?

Їх було так багато! Серед останніх можу виділити два: суттєве збільшення прибутку каналу Foodservice в результаті чітко спланованої та реалізованої роботи у 2017 році. А також проект із розвитку ультрапастеризованогомолока «Слов’яночка», що використовується для кавових напоїв у Foodservice. Оновлений продукт, який ми дали ринку і в який повірила команда, сьогодні справді затребуваний.

Які Ваші цілі та плани на найближчі 1–3 роки?

Зараз я займаюся розробкою стратегії розвитку бізнесу в каналі Foodservice на найближчі 5 років: ставлю амбіційні цілі, прописую шляхи досягнення. Втілення цієї стратегії і стане ціллю на найближчі роки.

Які Ваші улюблені бренди PepsiCo?

Серед глобальних — це, безумовно, Pepsi та Lay`s, серед українських — Sandora та «Садочок». Окремо хочеться відзначити всі наші молочні бренди. Адже знаю, скільки людей вкладають свою душу в якісне виробництво та розвиток цього напряму.

Якби Ви були одним із продуктів PepsiCo — яким саме?

Lipton Ice Tea, напевно :) Тому що сонце, літо, яскраві фарби та смаки.

Як звучить Ваш особистий девіз в PepsiCo?

Для мене особливо важливими є 3 слова:

  • створюй
  • розвивай
  • структуруй

Продовжіть твердження: «Я пишаюся своєю роботою в PepsiCo, тому що…»

Я пишаюся своєю роботою в PepsiCo, тому що це унікальна компанія, яка досягає своїх цілей правильним та відповідальним шляхом.

Пригадайте Ваші найщасливіші моменти в PepsiCo

Найщасливіші моменти, я впевнений, ще попереду :) Серед тих, що вже були, варто відзначити момент здобуття премій «Ring of honor» » та «Chairman’s awards» (одні з найвищих нагород компанії PepsiCo — прим. ред.)

І наостанок, продовжіть твердження: «Я щасливий приходити на роботу, тому що…»

Ти йдеш туди, де ти маєш безліч можливостей для реалізації власних ідей. Та найголовніше — це люди, з якими ти досягаєш амбіційних цілей, розвиваючи бізнес компанії. Саме тому я щасливий приходити на роботу.



Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua