1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Парк ім. І. Котляревського засяяв від усмішок!

08.12.2017


Завдяки соціальній програмі бренду Lay's компанії PepsiCo в Україні реалізовано проект “Усмішка на 100 Ватт”. Ініціатива зібрала більш ніж десять тисяч усмішок і допомогла освітити один із темних парків країни. 25 листопада 2017 відбулася презентація оновленого Парку ім. І. Котляревського, в якому бренд Lay’s здійснив ремонт освітлення та встановив «усміхнені» ліхтарі та лавки.

Бренд Lay's завжди покращує настрій. Так виникла ідея соціального проекту “Усмішка на 100 Ватт”. Організатори проекту запланували ремонт освітлювальної системи одного з українських парків. Упродовж двох місяців тривало онлайн-голосування за місто-переможець – більшість усмішок отримав Київ.

Чому саме Парк ім. І. Котляревського?

Парк ім. І. Котляревського розташований у самому серці столиці. Щодня він приймає сотні жителів та гостей міста: хтось іде туди за єднанням із природою, а хтось просто обирає його як найкоротшу дорогу додому, на роботу чи до навчального закладу. Та привітне вдень місце із заходом сонця ставало не комфортним для відпочинку киян. Парк, що носить ім’я такої знакової для українців особи, просто мав бути «усміхнений».

«Lay’s завжди прагне радувати своїх споживачів. Цей рік ми почали з усмішки – і в похмуру зимню пору покращували всім настрій усміхненими упаковками. Та ми хотіли зробити щось більше. Разом із людьми зі всієї країни, які підтримали ініціативу «Усмішка на 100 Ват», показали, наскільки велика сила усмішки. Проект успішно реалізовано, і ми дякуємо всім, хто допоміг зробити цю добру справу», – зазначила Олена Стоянова, директор з маркетингу категорій «Снеки» і «Напої» компанії PepsiCo.

Що саме було змінено?

Куточок живої природи великого й урбанізованого міста став зручнішим для містян. Після проведення ремонтних робіт парк матиме сучасну освітлювальну систему – 25 нових ліхтарів з незвичними “усміхненими” плафонами. Одні широко усміхаються, другі – грайливо підморгують, треті ж – наче залицяються… Пройти повз них і не усміхнутися неможливо. Щоб ліхтарі знову працювали був проведений ремонт ліній електроживлення, усі електродроти замінено на нові та безпечні. Ліхтарі обладнали яскравими енергоощадними лампами, а плафони встановлено антивандальні, щоб знизити ризик пошкодження. Усі роботи були проведені за сприяння Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

А ще в парку відтепер можна перепочити на новеньких позитивних жовтих лавках. Підбадьорливими написами, що світяться у темряві, вони можуть розрадити сум та втому від робочого дня. Прийдіть і переконайтеся в цьому самі – Ви будете приємно вражені!

Як же відбувалося відкриття парку?

Відкриття оновленого столичного парку відбулося 25 листопада. На нього завітало багато містян, серед них були закохані пари, сім’ї з маленькими дітками й просто компанії друзів. Незважаючи на похмуру погоду, відвідувачів парку зігрівали взаємні усмішки та гарячий чай. Ліхтарі ввімкнулися о 16:30 і викликали нову хвилю емоцій, перетворюючи сірий закуток на яскравий та дружній парк. Тепер кожен охочий зможе “зазирнути на вогник” і отримати такий необхідний взимку заряд позитиву.

Про проект “Усмішка на 100 Ватт”

Соціальний проект «Усмішка на 100 Ватт» пройшов за ініціативи бренду Lay's в рамках кампанії «Кожен день смакує краще з усмішкою» протягом березня та квітня 2017 року. Ідея проекту – завдяки усмішкам освітити один із темних парків країни. Голосування відбувалося на сайті проекту, де всі охочі голосували своїми усмішками за улюблене місто. За результатами проекту було зібрано більше 14 тисяч усмішок. Лідером голосування став Київ. Згідно з рекомендаціями районних адміністрацій, Київміськсвітла та Київзеленбуду, ініціаторами проекту був обраний Парк ім. Івана Котляревського. Презентація оновленого парку відбулася 25 листопада 2017, де Lay’s здійснив ремонт освітлення та встановив «усміхнені» ліхтарі.

1¦Р.jpeg

1.jpeg

9.jpg

11.jpg

12.jpg

20.jpg

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua