1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Ковток новорічного настрою від Sandora

05.12.2017


Офіційний символ Нового року – ялинка, головний герой – Дід Мороз, а новорічний сік – це який? Sandora вирішила заповнити цю прогалину і стати тим самим новорічним соком.

Але як це показати у ролику? Відповідь ми побачили на самій упаковці. Все, що потрібно – це фантазія та трохи морфінгу (це така рекламна магія). І вуаля – апельсин перетворюється на подарунковий м’яч, яблуко – на ялинкову прикрасу, а персик – на сніжну кулю.

Щоб відзначити завершення успішного 2017 року, Sandora підготувала нову комунікацію «Ковток новорічного настрою», яка складається з нового ролику, радіоролику, нового ключового зображення для рекламних матеріалів та спеціальну «новорічну» упаковку для топ-5 смаків. Все для того, щоб створити у споживачів чітку асоціацію, що соки Sandora мають бути на кожному святковому столі.

Герої новорічного ролику – це люди з різних родин в очікуванні подарунків та казки, які в кінці відео зустрічаються всі разом за ошатним новорічним столом, на якому обов’язково є сік Sandora. Вправність реклами і крапелька магії.

Sandora – ковток новорічного настрою.

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua