1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Усмішка на 100 Ватт: українці освітили парк!

24.11.2017

Навесні 2017 року в рамках соціальної ініціативи бренду Lay's компанії PepsiCo в Україні було запущено незвичайний проект – «Усмішка на 100 Ватт». Ініціатива зібрала більше десятка тисяч посмішок, аби освітити один із темних парків країни. За результатами проекту ремонт освітлення отримав парк в центрі Києва.  Відкриття «усміхнених ліхтарів» від бренду Lays відбудеться вже цієї суботи 25.11.17 в парку ім. Котляревського. Приєднуйтесь!

Значна частина українських парків зачаровує красою природи лише вдень, а ввечері перетворюється на моторошні закутки через нестачу освітлення. Саме тому бренд Lay's розпочав соціальний проект «Усмішка на 100 Ватт» в рамках кампанії «Кожен день смакує краще з усмішкою» та закликав українців обрати місто, в якому Lay's освітить темний парк.

Упродовж двох місяців жителі України віддавали свої «усмішки» на користь улюбленого міста. За результатами голосування перемогло місто Київ. Ініціатори проекту, дослухаючись до рекомендацій районних адміністрацій, Київміськсвітла та Київзеленбуду, обрали парк імені українського «магістра» сатири – Івана Котляревського.

Парк ім. І. Котляревського знаходиться у самому серці столиці. Щодня він приймає сотні жителів та гостей міста: хтось йде туди за єднанням із природою, а хтось просто обирає його як найкоротшу дорогу додому, на роботу чи до навчального закладу. Проте одвічна проблема все псує – з заходом сонця парк стає темним і непривітним. Але посмішка здатна творити дива! І бренд  Lay’s рішуче взявся це довести.  

«Бренд Lays перетворив усмішки у світло для парку. В свою чергу освітлений парк принесе радість відвідувачам. Так Lays хоче показати силу усмішки та спонукати українців ділитися ганим настроєм і робити добрі справи», – зазначила Олена Стоянова, директор з маркетингу категорій «Снеки» і «Напої» компанії PepsiCo.

Вже цієї суботи, 25 листопада, з 13:00 буде проходити відкриття оновленого столичного парку ім. Івана Котляревського за адресою вул. Герцена, 12.

Що саме в ньому змінилося?

Відтепер цей куточок природи та відпочинку став більш безпечним, комфортним та привітним.  Завітавши до нього, кожен мимоволі посміхнеться.  Все тому, що стежки парку освітлені 25 оновленими незвичними ліхтарями, на кожному з яких зображено усмішку. Незважаючи на яскравість освітлення, ці ліхтарі є енергоощадними завдяки сучасним технологіям. Плафони встановлені антивандальні, щоб знизити ризик пошкодження.

До того ж, перекусити чипсами Lay’s або поринути у книгу тепер можна на новеньких лавках. Підбадьорливими написами вони здатні розрадити печаль і втому після важкого робочого дня.

Годі й переказати все, краще завітайте на його відкриття цієї суботи та особисто  переконайтесь у безмежній силі української усмішки.  


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua