1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Відповідально до мети: Інтерв'ю Ірини Козлової

24.11.2017

¦ЖTА¦¬¦-¦- ¦Ъ..jpgІрина Козлова, генеральний директор PepsiCo Україна в інтерв'ю виданню «Топ-100. Рейтинги крупнейших» розповіла про унікальність бізнесу компанії, досягнення за останні 25 років, а також про стратегію розвитку до 2025 року.


Компанія вже 25 років представлена в Україні. Які ключові досягнення ви можете відзначити за цей період?

Найважливіше досягнення – це той шлях, пройшовши який, ми створили наш унікальний бізнес PepsiCo в Україні. Адже більшість людей асоціюють компанію тільки з одним брендом - Рepsi, в той час як наш український бізнес має абсолютно іншу історію і вектор.

Очевидно, що в 1992 році, коли PepsiCo офіційно вийшла на український ринок, це був стандартний шлях розвитку бізнесу, що почався з категорії газованих напоїв. Однак справжній успіх на українському ринку ми пов'язуємо з інвестицією в виробника соків №1 в Україні. Після покупки сокового бізнесу «Сандора» почався рух до успіху новим і не менш захоплюючим для нас шляхом. Завдяки цій інвестиції ми не просто стали серйозним гравцем сокового ринку, а й створили виробничу базу для подальшого розвитку інших категорій і виробництва - снеків, холодного чаю і, в тому числі, газованих напоїв на власних потужностях.

Сьогодні на виробничих комплексах в Миколаївській області, де в минулому виробляли тільки сік, працюють також лінії з розливу газованих напоїв, холодного чаю, з виробництва снеків. Ведеться також сезонна переробка овочів і фруктів. Ми переробляємо близько 30-40 тис. Тонн овочів і фруктів від місцевих фермерів щорічно. Також завдяки наявності у «Сандори» розгалуженої бази дистрибуції, нам вдалося в рази поліпшити ринкові позиції компанії в напоях і снеках.

Але і це не все. Далеко не всі знають, що 30% портфеля PepsiCo в Україні - це ще й молочна продукція під брендами «Слов'яночка», «Чудо», «Смачненько», «Агуша», тому що глобальна стратегія PepsiCo полягає в тому, щоб розвивати портфель корисних для здоров'я продуктів. В Україні ми будуємо його на базі соків, дитячого харчування і молочної продукції.

Спочатку компанія вважала за краще працювати на українському ринку опосередковано - продукція розливалася на потужностях інших компаній. Можливо, потрібно було раніше повноцінно виходити на український ринок?

Потрібно розуміти, що такі великі корпорації, як PepsiCo, в прийнятті стратегічних рішень в першу чергу оцінюють можливості і ризики. У 1990-і рівень ризику не міг компенсуватися можливостями, які дали б нам прямі інвестиції, тому компанія була в пошуку оптимальної бізнес-моделі. Такий зважений підхід виправдався, враховуючи, скільки періодів нестабільності в економіці України ми успішно подолали.

Які особливості саме українського ринку для компанії?

Бізнес PepsiCo в Україні розвивається в п'яти категоріях, в яких компанія представлена ​​в усьому світі: соки, напої, снеки, молочна продукція і дитяче харчування. Один з показників, який використовують багато компаній для визначення потенціалу бізнесу, - це споживання на душу населення. І можу сказати, що сьогодні в Україні по всіх категоріях споживання на душу населення в рази менше, ніж у наших найближчих сусідів. А це означає, що у бізнесу є багато можливостей для зростання, але вони реалізуються в тому випадку, якщо будуть підкріплені стійким зростанням економіки.

Друга і найбільш важлива особливість ринку - це люди. В Україні працюють професіонали, здатні вирішувати будь-які завдання. Для такого складного бізнесу як наш це особливо важливо. Наші співробітники ставляться до бізнесу PepsiCo, як до власного, що проявляється і в щоденній операційній роботі, і при прийнятті стратегічних рішень. Незважаючи на те що ми - частина великої корпорації, рішення приймаються швидко, а в основі цього процесу не особисті інтереси, а бізнес. Цей принцип у нас проявляється на всіх рівнях.

Як ви бачите подальший розвиток компанії? У яких сегментах хочете розвиватися?

У нас є чітка стратегія розвитку до 2025 року. В її основі лежить принцип «Відповідально до мети», який означає, що ми будемо досягати фінансового успіху через позитивний вплив на планету, людей і продукти, які створюємо.

Як я вже говорила, в частині роботи за напрямом «продукти» ми далеко просунулися, адже понад 60% портфелю - це соки, молочна продукція і дитяче харчування. Наші подальші пріоритети - запуск більш здорових продуктів зі зниженим вмістом цукру, солі, жиру, а також розвиток тих здорових категорій, в яких ми вже представлені. Як правило, це буде відбуватися за рахунок інновацій. Як приклад приведу наші недавні запуски: фруктові кефіри «Слов'яночка» в категорії молочної продукції та соковмісний напій з м'якоттю цитрусових «Сандора Фрутц». Також в цьому році були запущені Pepsi black без цукру, сік «Сандора Фітнес», новинка в дитячому харчуванні «Агуша «Засипайко» з екстрактом меліси.

У напрямку «люди» ми будемо фокусуватися на тому, щоб і далі розвивати таланти співробітників і надавати рівні кар'єрні можливості, незалежно від гендерної приналежності, релігійних та інших поглядів людини. А також інвестувати в розвиток місцевих громад в місцях присутності компанії.

У напрямку «планета» перед нами стоїть завдання скорочувати негативний вплив на екологію при постійно зростаючих обсягах виробництва. Завдяки регулярним зусиллям тут ми також досягли певного прогресу. Так, за останні три роки ми скоротили споживання енергоресурсів на 2%, води на 12% на тонну виробленої продукції і досягли майже 98% повторної переробки виробничих відходів на підприємствах в Миколаївській області. Також в 2013 році інвестували в запуск водоочисних споруд на виробництві в Миколаївській області потужністю до 4 тис. куб. м в день, завдяки яким повертаємо в природу вже очищену воду.

Чи відчула компанія покращення інвестиційного клімату в Україні? Стало простіше вести бізнес за останні три роки?

Мені здається, що в Україні є ще над чим працювати і нам, бізнесу, і представникам влади. Але однозначно можу сказати, що нас чують, і ми планомірно вибудовуємо діалог між індустрією та владою. У цьому нам допомагають профільні організації та галузеві асоціації. Останнім часом у бізнесу також з'явилося більше можливостей для того, щоб безпосередньо спілкуватися з вищими органами влади. Тому я дивлюся на все з оптимізмом і усвідомленням того, що роботи ще багато, але з підтримкою партнерів і при обопільному прагненню нам і це завдання буде по плечу.

Джерело: журнал «ТОП-100 рейтинги крупнейших», №3-4 вересень-жовтень 2017.


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua