1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Один рік. PepsiCo звітує про свої досягнення відповідно до цілей, зазначених у плані сталого розвитку «Відповідально до мети» до 2025 року

14.09.2017

pepsico_logo_v01.png

ПЕРЧЕЙЗ, Нью-Йорк, 14 вересня 2017 р. -- Індекс PepsiCo (NYSE: PEP) сьогодні показав, що компанія успішно наближається до своїх цілей щодо стабільного розвитку, оголошених минулого року і зазначених у плані сталого розвитку «Відповідально до мети» до 2025 року. Компанія підвищила свої показники щодо виконання цілей у кожній з трьох фокусних зон плану (продукти, планета та люди) і заробила протягом року для своїх акціонерів більше 7 мільярдів доларів США готівкою.

У останньому звіті про сталий розвиток, що був опублікований 14 вересня PepsiCo також підтвердила свій намір запровадити раціональні зміни у самій компанії, у ланцюзі її цінностей, харчовій галузі і на світовому рівні відповідно до стратегії «Відповідально до мети».

«Минулого року ми подвоїли показники, закладені в стратегії «Відповідально до мети», з наміром отримати найвищі фінансові результати у довгостроковому періоді, задовольняючи при цьому вимоги навколишнього світу», сказала Індра К. Нуйі (Indra K. Nooyi), голова Ради директорів PepsiCo та генеральний директор. «З того часу ми наполегливо працювали, щоб наблизитися до цілей, зазначених у плані на 2025 рік, що включають не тільки виробництво більшої кількості поживної продукції, а і зменшення нашого впливу на довкілля, покращення становища людей і спільнот, в яких ми працюємо. Як показує звіт за цей рік, ми досягли суттєво прогресу у всьому світі».

Основні аспекти звіту про стабільний розвиток PepsiCo за 2016 рік:

  • Продукція: у 2016 році PepsiCo скоротила вміст цукру, насичених жирів та натрію у своїх напоях та продуктах харчування порівняно з показниками 2015 року[1]. Компанія також продовжує перехід на виробництво поживнішої продукції, збільшуючи чистий дохід від продажу товарів лінійки «Everyday Nutrition» до 27% від загального показника у компанії і поставляючи більше 260 мільйонів одиниць продукції нужденним спільнотам.
  • Планета: PepsiCo досягла однієї четвертої своєї мети на 2025 рік щодо річного поповнення запасів води, зібравши локально приблизно 2,7 мільярди літрів води у басейнах річок з високим ризиком повені. Вона також співпрацювала з фондом PepsiCo та партнерами, щоб більш ніж 2 мільйони людей отримали доступ до безпечної води лише у 2016 році (що в сукупності складає майже 11 мільйонів людей у період з 2006 по 2016 рр).
  • Люди: завдяки своїй розширеній ініціативі стосовно екологічного фермерства, компанія PepsiCo співпрацює з фермерами, які вирощують 34% сировини, яку вона безпосередньо використовує. Ця програма допомагає фермерам та їхнім спільнотам отримати більше за ту роботу, яку вони роблять, скорочуючи при цьому споживання води і викиди вуглекислого газу. У 2016 році PepsiCo також збільшила кількість жінок серед свого керівництва до 38% і покращила становище 6 мільйонів жінок та дівчат завдяки інвестиціям у місцеві спільноти (досягнувши таким чином майже 50% від своєї мети на 2025 рік).
З огляду на досягнення значного прогресу за цілями, зазначеними у плані сталого розвитку на 2025 рік, віце-голова Ради директорів та директор з науково-дослідної роботи компанії PepsiCo Мехмуд Хан (Mehmood Khan), підкреслив, що узгоджені дії є важливим елементом подолання взаємопов’язаних викликів у сфері охорони громадського здоров’я та харчування, зміни клімату, нестачі ресурсів та прав людини.

«Глобальна система продуктів харчування дійшла до переломного моменту» - зазначив він. «Велика мережа фермерів, торговців, переробників, постачальників, виробників та роздрібних продавців, які годують наш світ, повинні прийняти зміни. Цього року мене надихнули наші нові цілі «Відповідально до мети». Ми розуміємо, що нам треба багато зробити, щоб досягнути того, чого ми хочемо, але ми також знаємо, що спільна праця принесе успіх і стане запорукою здорового та екологічного майбутнього для нас всіх».

Компанія PepsiCo також оголосила про етапи підвищення прозорості та розширення доступу до ключової інформації щодо стратегії «Відповідально до мети» і важливих питань стабільності для всіх зацікавлених сторін. Компанія запустила новий інтерактивний розділ A–Z Topics на pepsico.com. Він замінює окремий звіт про запровадження глобальної ініціативи щодо звітування, що публікувався раніше, і в доступному форматі надає актуальну інформацію про політики, програми, управління PepsiCo та досягнення її цілей відповідно до стратегії «Відповідально до мети» на 2015 рік.

Застереження. Цей реліз містить заяви, що відображають наші думки щодо діяльності у майбутньому, які являють собою «твердження прогнозного характеру» в розумінні Закону про реформу судочинства по приватним цінним паперам 1995 року. Твердження прогнозного характеру загалом можна визначити по наявності в них таких слів, як: «ціль», «передбачаємо», «вважаємо», «призведе», «оцінка», «очікуємо», «мета», «маємо намір», «може», «плануємо», «проект», «стратегія», «цільовий показник» і «будемо» або подібні твердження чи варіації таких термінів та інших подібних виразів. Твердження прогнозного характеру за своєю суттю передбачають ризики та невизначеність, які можуть спричинити суттєву різницю між фактичними та прогнозованими результатами, включаючи зміни у попиті на продукцію PepsiCo, зміни у чинному законодавстві або невідповідність його нормам, введення чи пропозицію введення нових податків чи підвищення ставки існуючих, введення вимог щодо маркування чи нанесення попереджень на продукції PepsiCo, зміни у законодавстві щодо упаковки та утилізації продукції PepsiCo, конкурентну здатність компанії «PepsiCo», а також інші фактори, що описуються у розділі про фактори ризиків у останньому річному звіті компанії PepsiCo (форма 10-K) та подальших звітах за формами 10-Q і 8-K. Інвесторів попереджають, щоб вони не надто покладалися на такі твердження прогнозного характеру, які є актуальними лише на ту дату, коли вони були зроблені. PepsiCo не бере на себе зобов’язань щодо поновлення тверджень прогнозного характеру в результаті отримання нової інформації, майбутніх подій чи внаслідок інших причин.

[1] на десяти найбільших світових ринках напоїв та продуктів харчування компанії PepsiCo.

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua