1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

63% опитаних споживачів обрали Pepsi

25.09.2017

news_800x500.jpg


Проект «Битва смаків» від бренду Pepsi завершився з переможним рахунком - 63% опитаних споживачів обрали Pepsi!

«Битва смаків» почалася 20 травня і тривала до 27 серпня. За цей час сліпі дегустації відбулися у 18 містах. В Україні така кампанія проходила вперше, але у світових масштабах вона вже стала для бренду доброю традицією. Pepsi проводить сліпі дегустація більше 40 років: з 1975-го.

Під час сліпих дегустацій cпоживачі на смак визначали, який напій категорії «кола» подобається їм більше. За підсумками 28 дегустацій перевага виявилася на боці бренду Pepsi.

Цікава механіка дегустацій наосліп та професійна організація забезпечили заходам Pepsi невимушену та радісну атмосферу. Всі учасники не тільки оцінили смакові якості напоїв, але й весело провели час в гарній компанії. «А отже – мета заходу досягнута!» - кажуть організатори.

«Кожного року бренд Pepsi кидає виклики споживачам. Цього року ми хотіли, щоб кожен міг випробувати себе. Адже кожен має право знати, який смак подобається йому по-справжньому. А оскільки дегустації проходили наосліп, це виключає вплив фактору прихильності до того чи іншого бренду, – прокоментувала кампанію Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo. – Ми хотіли показати, що смак вирішує все».


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua