1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo в Україні представила інноваційний продукт у категорії соковмісних напоїв

27.07.2017

Sandora_UA_17_Stend_Frutz_Toper_600x360 (2).jpg


Київ, липень 2017 року – Компанія PepsiCo в Україні запустила у продаж свою головну інновацію року в категорії соковмісних напоїв – освіжаючий напій із вмістом соку Sandora FRUTZ. Новинка складається з натуральних інгредієнтів і має дуже простий склад. Збалансована рецептура включає чисту воду, сік і м'якоть цитрусових в ідеальних пропорціях. Запуск Sandora FRUTZ є частиною глобальної програми компанії «Відповідально до мети» до 2025 року, в рамках якої PepsiCo в усьому світі концентрується на розширенні асортименту здорових продуктів харчування і напоїв, а також поліпшує формули вже наявних продуктів.

Новинка доступна в форматах 0,4 л / 1 л і представлена у двох смаках: лимон і апельсин. Завдяки ергономічній формі пляшки напій Sandora FRUTZ легко та зручно взяти з собою і на ходу насолоджуватися освіжаючим смаком у спекотні дні.

За результатами передпродажної дегустації 90% респондентів заявили, що готові купити новий соковмісний напій від бренда Sandora – багаторічного лідера* на українському ринку соків.

«Цього літа ми запропонували нашим споживачам новинку – напій Sandora FRUTZ. Завдяки вмісту чистої води він відмінно втамовує спрагу в літню спеку, а сік і м'якоть цитрусових дозволять насолодитися свіжим фруктовим смаком. Sandora FRUTZ – ідеальний напій для літа», – говорить Андрій Готун, керівник групи з маркетингу бренда Sandora.

*Серед брендів преміального сегмента згідно з даними AC Nielsen


Відділ корпоративних комунікацій PepsiCo:

Аліна Матківська, керівник відділу зі зв'язків з громадськістю PepsiCo в Україні

Тел.: +38 066 268 44 20

E-mail: alina.matkivska@pepsico.com


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea), мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam). PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua