1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo в Україні запустила новинку в категорії традиційних молочних продуктів

29.05.2017

Київ, 29 травня 2017 року – PepsiCo в Україні запустила у продаж новинку в категорії традиційних молочних продуктів під ТМ «Слов`яночка» – мікс кефіру та фруктів жирністю 1% зі смаками «полуниця-м'ята» і «персик-злаки».

Новий продукт складається виключно з натуральних інгредієнтів. Очікується, що новинка користуватиметься популярністю, адже тільки за підсумками передпродажної дегустації 44% респондентів заявили, що купуватимуть цей напій разом з іншими продуктами категорії (ряжанкою, звичайним кефіром, закваскою). Таке бажання вони пояснили тим, що продукт відрізняється смаком, знайомим з дитинства – так робили наші бабусі, додаючи в кефір натуральне варення.

Фруктово-кефірних міксів, виготовлених на технологічному виробництві з дотриманням світових стандартів якості та безпеки, до сьогодні в Україні не було.

«З появою фруктово-кефірного міксу ТМ «Слов`яночка» кефір перестав бути одноманітним на смак. Завдяки нашій новинці багато споживачів звільнилися від тягаря непростого вибору: солодкий йогурт з улюбленим фруктовим смаком або ж легкий і безпечний для фігури кефір. Тепер вони можуть насолоджуватися поєднанням фруктів із кисломолочним напоєм без шкоди для фігури», – розповідає Людмила Гординська, груп бренд-менеджер молочної продукції ТM «Слов'яночка».

Мікс кефіру та фруктів ТМ «Слов`яночка» випускатиметься в яскравій зручній пляшці об’ємом 540 грамів.

Зробити день приємним легко, насолоджуючись смаком домашніх традицій.


Про PepsiCo

Компанія PepsiCo радує смачними продуктами споживачів більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo становив майже 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (закуски), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані та негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) та Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують 1 мільярд доларів США.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – глибоке переконання в тому, що успіх нашої компанії нерозривно пов'язаний зі стійким розвитком світу, в якому ми живемо. Ми постійно вдосконалюємо продукти, які продаємо, діємо відповідально, захищаючи планету та надаючи підтримку людям в усьому світі, і ми впевнені, що все це робить PepsiCo успішною міжнародною компанією, яка створює цінність для суспільства і своїх акціонерів у довгостроковій перспективі.

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». У портфель компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Аква мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і «ХрусTeam». PepsiCo в Україні також посідає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» і дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на офіційному сайтіwww.pepsico.ua.

ВІДДІЛ КОРПОРАТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ PEPSICO:

Аліна Матківська, керівник відділу зі зв’язків із громадськістю PepsiCo в Україні

Тел.: +38 (066) 268-44-20

E-mail: alina.matkivska@pepsico.com