1. Головна
  2. Про компанію
    1. Місія та бачення компанії
    2. Кодекс поведінки
    3. Телефон довіри
    4. Контакти
    5. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  5. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Садочок» зібрав більше мільйона на імплантати для маленьких сердець

19.05.2017

Київ, 17 травня 2017 року. – Благодійна акція «Велика любов до маленьких сердець» триває за підтримки торгової марки «Садочок» спільно з Українською біржею благодійсності триває. З 1 квітня до 31 травня компанія PepsiCo в Україні передає частину прибутку з продажів соків та нектарів «Садочок» на придбання імплантатів для дітей з вродженими вадами серця. За період з початку акції вдалося зібрати більше 1,1 мільйона гривень. 15 дітей уже отримали необхідне лікування.

Вроджена вада серця – це захворювання, яке виникає через неправильне формування серця малюка ще до народження або відразу після нього. Декілька років тому такий діагноз означав, що дитину чекає операція або інвалідність, навіть смерть. Але сьогодні, на щастя, ситуація змінилася.

Операції з вживлення імплантатів проводять безкоштовно в Інституті імені Амосова. Та лікарям не під силу забезпечити кожну дитину з пороком серця таким імплантатом. Його вартість залежить від проблеми і варіюється від 30 до 100 тисяч гривень.

Торгова марка «Садочок» демонструє, що разом ми можемо допомогти дітям з проблемами серця. Тільки за перший місяць благодійна ініціатива «Велика любов до маленьких сердець» зібрала більше 1,1 мільйона гривень. Аркадій Головачов, Анастасія Бондар, Іван Завгородній, Станислав Вавдіюк, Юрій Пилат, Олександра Крепка, Єлизавета Сергієнко, Назар Соломка, Поліна Вороненко, Кіра Копєйко, Айше Ібраімова, Йоанна Єрохіна, Анна Масловська, Валерiй Богатир, Артем Сумцов. Всі ці діти отримали необхідне лікування і вже повернулися додому. Тепер вони можуть насолоджуватися здоровим життям і здійснювати свої мрії. А батьки – радіти їх щасливим посмішкам.

«Ми хочемо допомогти дітям із вродженими вадами серця і протягом акції перераховуємо частину прибутку з продажу нашої продукції на закупівлю оклюдерів. Ми розуміємо, що не вирішимо проблему вродженої вади серця для усіх дітей. Та навіть заради тих, кого ми можемо зараз врятувати – ми повинні робити все можливе. Кожна людина, яка купляє сік чи нектар ТМ «Садочок» в період акції, робить свій внесок разом з нами», – говорить Хамід Алішов, керівник напрямку маркетингу категорії «Cоки» компанії PepsiCo в Україні.

До закінчення доброго починання торгової марки «Садочок» ще кілька тижнів. Приєднуйтесь до акції і допоможіть своєю любов'ю маленьким серцям.

Всі деталі про благодійний проект можна дізнатися на сайті ТМ «Садочок» - www.promo.sadochok.ua - і за номером гарячої лінії: 0 800 300 309.

Відділ корпоративних комунікацій PepsiCo:

Аліна Матківська, керівник відділу зі зв'язків з громадськістю PepsiCo в Україні

Тел.: +38 066 268 44 20

E-mail: alina.matkivska@pepsico.com


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua