1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo в Україні долучилася до головного прибирання країни

11.05.2017

letsdoit2017.jpg

29 квітня 2017 року відбулося наймасштабніше прибирання країни під назвою «Зробимо Україну чистою разом!». Організатором акції стала громадська організація Let's do it, Ukraine! Другий рік поспіль регіональним та продуктовим партнером заходу виступила компанія PepsiCo в Україні. 

Масштаб проекту збільшується з кожним роком. Цієї весни головне прибирання країни зібрало понад 1 000 000 учасників, які очистили близько 5 000 локацій по всій Україні. Це вдвічі більше, ніж два роки тому. А особливістю цьогорічної акції стало проведення прибирання із сортуванням відходів (сміття). 

«Вже вдруге наша компанія виступає партнером цього важливого заходу, підтримуючи всеукраїнський екологічний рух. Адже ми впевнені, що свідоме ставлення до довкілля – це спільний обов’язок представників великого бізнесу, громадських організацій і пересічних громадян. Уже сьогодні кожна людина може сортувати відходи, щоб збільшити вторинне використання ресурсів. Приємно, що люди прагнуть об'єднуватися заради поліпшення стану навколишнього середовища. Це дає надію, що вже скоро ми житимемо у чистій країні з розвиненою культурою чистоти, про яку мріємо та яку будуємо разом», – говорить Аліна Матківська, керівник відділу зі зв'язків із громадськістю PepsiCo в Україні.  

Співробітники компанії PepsiCo в Україні із задоволенням взяли участь у всеукраїнському суботнику. Особливо активно наші волонтери долучилися до прибирання у Києві, Харкові, Миколаєві, Білій Церкві та Нових Петрівцях. Для співробітників компанії цей захід став не лише гарною нагодою провести вихідний на природі з колегами та родинами, а й можливістю зробити довкілля чистішим, втілюючи стратегію PepsiCo в Україні «Відповідально до мети».  

Цього ж дня в рамках акції відбувся і всеукраїнський екологічний фестиваль «ЧИСТОFEST», присвячений висвітленню екологічних проблем та пошуку їхнього вирішення. Гості заходу брали участь в екологічних майстер-класах, квестах та розіграші призів від партнерів акції, а також слухали виступи зіркових виконавців. У командних змаганнях під час київського «ЧИСТОFEST», який відбувся на території Гідропарку, команда PepsiCo посіла третє місце. 

PepsiCo в Україні висловлює подяку всім, хто підтримав акцію і хто не байдужий до збереження довкілля в Україні.



Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com 

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea), мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam). PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua