Компанія PepsiCoв Україні увійшла до ТОП-10 найкращих організацій, стратегія діяльності яких спрямована на підтримку значущих для суспільства проектів і створення ефективної системи репутаційного менеджменту.
Провідний діловий журнал «Бізнес» підбив підсумки III Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти-2017», згідно якого компанія посіла 8-е місце одразу в двох номінаціях: «Іміджевий капітал КСВ» та «Репутаційна стабільність». Незалежні експерти оцінювали роботу компаній, представлених на українському ринку товарів та послуг, за п’ятьма функціональними категоріями: «Репутаційна стабільність», «Антикриза року», «Медійна активність», «Інноваційний підхід», «Іміджевий капітал КСВ».
«Приємно відзначити, що саме незалежними експертами було надано високу оцінку діяльності нашої компанії в сфері управління корпоративною репутацією. Для нас це є свідченням того, що проекти, які згідно глобальної стратегії PepsiCo «Відповідально до мети» впроваджуються компанією в Україні за активної участі наших співробітників та у тісній співпраці з місцевими громадами і недержавними організаціями, є суспільно значущими і важливими для людей», – говорить Сергій Макаренко, директор з корпоративних комунікацій PepsiCo в Україні.
Минулого року PepsiCo оприлюднила оновлену глобальну стратегію «Відповідально до мети» (Performance With Purpose) на період до 2025 року згідно якої зобов’язалася забезпечувати своє стабільне зростання у довготривалій перспективі на основі позитивного внеску в розвиток суспільства і довкілля. В Україні соціальні ініціативи PepsiCo зосереджені на впровадженні екологічних програм, послідовній підтримці місцевих громад і співпраці з благодійними фондами і недержавними організаціями.
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023