1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Велика любов до маленьких сердець від соків «Садочок»

03.04.2017

З 1 квітня по 31 травня 10 копійок з кожного проданого літру соку «Садочок» компанія передасть на придбання імплантатів для дітей із вадами серця.

За даними Міністерства охорони здоров’я України, щороку в нашій країні народжується близько 4 500 дітей із вадами серця, більшість із яких потребують хірургічного втручання. Причин для цього безліч – генетика, екологія, важкі пологи чи перенесені вагітною жінкою хвороби.

Ще кілька років тому такий діагноз означав, що дитину чекає операція або інвалідність, у найгіршому випадку навіть смерть. На щастя, медицина прогресує, і навіть найскладніші види серцевої недостатності можна вилікувати від народження. Для цього навіть не обов'язково проводити операцію на відкритому серці. Завдяки спеціальним імплантатам-оклюдерам можна закрити сердечний отвір. Вводяться вони через крихітний надріз, і через вену потрапляють до серця.

Такі операції проводять абсолютно безкоштовно в Національному інституті серцево-судинної хірургії імені М. Амосова найкращі хірурги. Та є те, що лікарям не під силу – забезпечити кожну дитину з пороком серця імплантатом. Вартість оклюдера залежить від проблеми, яку він має вирішити, та варіюється від 30 000 до 100 000 гривень. А це абсолютно непідйомна сума для пересічної сім'ї.

Та всі разом ми змінимо ситуацію! Тепер кожен охочий зможе стати справжнім супергероєм для малюків із пороком серця. У рамках благодійної акції ТМ «Садочок» спільно з Українською Біржею Благодійності будуть зібрані кошти на закупівлю оклюдерів для дітей із малозабезпечених сімей з різних регіонів України. А саме – 10 копійок з кожного проданого літра соків та нектарів «Садочок» будуть перераховані для допомоги діткам із вродженими вадами серця. Вибір оклюдера для кожного маленького серця відбуватиметься за індивідуальними показниками та відповідно до діагнозу.

«Можливо, комусь здається, що 10 копійок – крихітна сума, одна маленька монетка. Однак соки ТМ «Садочок» п'є вся Україна, і 10 копійок з кожного придбаного літра разом складають значну суму, завдяки якій можна зберегти життя дітям. До того ж, нашим споживачам не доведеться обирати між доброю справою і грошима, бо вартість продукції залишиться незмінною. Наша «Велика любов до маленьких сердець»може врятувати багато життів і подарувати їм майбутнє. Таке, на яке вони заслуговують – із друзями, пригодами, мріями та без маминих сліз», – говорить Хамід Алішов, керівник напрямку маркетингу категорії Cоки компанії PepsiCo.

До проекту «Велика любов до маленьких сердець» долучилися наші свідомі партнери – торгові мережі METRO, NOVUS, «Копейка», «Епіцентр», «Нова Лінія», ОKKO та WOG. Приєднуйтеся і ви! Зараз від кожного залежить, скільки дітей буде врятовано.

Усі деталі щодо благодійного проекту можна дізнатися на сайті ТМ «Садочок» – promo.sadochok.ua – та за телефоном гарячої лінії: 0 800 300 309.


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo щодня із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке містить продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії у тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталістю навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Інформація про PepsiCo в Україні

PepsiCo в Україні – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія є одним із найбільших гравців на ринку  соків і сокової продукції, а також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції. PepsiCo в Україні пропонує споживачам широке портфоліо соків і сокової продукції («Сандора», «Садочок», «Сандорик» і інші бренди), газованих напоїв (Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea), мінеральної води («Єсентуки» і «Аква Мінерале»), снеків (чіпси Lay's і сухарики ХрусTeam), молочної продукції («Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненько», «Ромол» та інші) і дитячого харчування («Агуша»).

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на офіційному сайті www.pepsico.ua